Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is normaal dat je poeier een soort plakje word in je sealtje. gewoon ff hakken met je pasje zoals ik al zei"
"toen ik net een lijntje snoof, en kwartiertje later ophaalde zodat t in mn mond kwam voelt t fuckin raar in mn strot, tzit dicht achtig, slikken voelt raar, alsof mn lelletje 2 keer zo groot is geworden is dit raar?"
"haha ja ik merk t, best irritant. maar komt dat door de coke of door de mogelijke lidocaine ?"
"hallo, ik neem 1 keertje coke op een feestje. poeh poeh wat erg. volgens mij beter een keer op een feestje dan elke week met je maten thuis op de bank strak liggen te gaan. ik wil 't gewoon keer proberen, en als jullie meteen denken dat ik mezelf meteen naar de tering help slaat nergens, ik bedoel, dat is niet nodig..."
"Hallo mensen, Vannacht aardig doorgehaald met pep en bier. Die bierkater lijkt mee te vallen, maar ik heb niet kunnen slapen door de pep(ik weet dat dit veelvoorkomend is) en dus aardig suf en duizelig vandaag. Nou vraag ik me af; is vandaag 't ergst, of komt de ergste "kater" morgen pas? Cheers"
"oke dankjewel. ik heb 5 vitamine C pillen gehad. (mensen zeggen dat het helpt) en eet nu Cup'a'Soup kip met een dikke bruine boterham met jam en een lekker glas taksi. straks even in bad en daarna maar weer naar bed ofzo..."
"was trouwns wel fackin misselijk zonet. door de drank waarschijnlijk? probeerde te kotsen, maar kwam niks. t perste alleen maar tranen uit mn ogen door die druk die op je kop komt"
"nou fantastisch... ook weer dagenlang die rotlucht in mn bek hangen"
"Jongens, Zaterdag een feestje, waar ik xtc neem, Ik begin alleen precies morgen met m'n Valdoxan, om beter te slapen ivm ADHD. Wat denken jullie, even wachten tot na het feest, zodat de XTC beter werkt, of maakt het niet uit? Thank jullie!"
"Dankje voor je reactie! Is het niet dan ook zo dat het effect van de XTC juist teniet wordt gedaan? Zal er inderdaad even mee wachten, dankjewel! Adios"