Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal! ik was iets aan het lezen over verslavingen en toen kwam ik uit op dit forum. Wat fijn dat hier iedereen gewoon iets kan vertellen over zijn/haar verslaving en mensen hierop reageren. Mijn vriend heeft een alcohol/wietprobleem en die volgt nu een behandeling die hij helemaal via internet volgt. Hier kun je je aanmelden als je een wietverslaving, alcoholverslaving en ik geloof ook benzoverslaving hebt. Die behandelaar zie je dus verder niet, dit vond hij echt fijn! Of als je iemand kent hebt die verslaafd is en jij hier beter mee wilt leren omgaan. Deze behandeling heb ik dus daar gevolgd... Dus tip voor mensen die een behandeling via internet willen volgen!!! Google eens op Re-Set!"
"Nou...ik was aan het lezen en heel veel mensen zitten dus in een situatie waarin ze graag zouden willen stoppen met gebruik. Daarom gaf ik als tip internetbehandeling! En natuurlijk moet je kijken naar wat jou het beste ligt zoals je aangeeft ja! Mijn vriend vind het zelf namelijk niet fijn om in een spreekkamer te zitten met personen die soms echt ver in de put zitten en die iedere week tegen te komen.. Of om door hun weer in de verleiding te komen om toch weer iets van wiet te halen ofzo. Internet is dan toch weer anoniemer! Dus geen reclame, maar een Tip!"
"Ja ik ben nog op zoek naar wat er eigenlijk allemaal is buiten de gewone behandeling die er al jaren ofzo bestaat. Heb ook al eens gehoord van chatten..."