Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo beste mensen, Ik ben sinds gisteren afgebouwd van de ghb 32 ml jellinek ghb per 2 uur. Ik zit ook al om en nabij 2 jaar aan de diazepam 20 dia en 7.5 zoplicom In de tijd van de ghb hebben ze de diazepam verhoogd naar 50 mg en 7.5 mirtazapine gegeven. Nu willen ze me in 3 weken clean hebben hebben van de diazepam. Hier is het schema, is dit een beetje te doen Gr Kevin"
"Morgen gooien ze er meteen 10 mg af en 5 mg en weer 10mg en weer 5mg. Dan sta ik in 4 dagen al op 20mg. Wat kan ik een beetje verwachten. Ik vind nu de ochtenden het ergste, en ben zo down als maar zijn kan. Zou dat met afbouwen van diazepam toenemen"
"Dankje jullie wel voor jullie reacties. Ik gebruik ghb vanaf 2018 eerst alleen op feestjes en daarna werd ik goed verslaafd. Tot zo 5 ml wanneer ik er zin in had. Maar toen kon ik ook nog slapen op g. Wakker worden. Klein beetje g en weer slapen. Meestal zo 7 uur met wakker worden. 3 jaar geleden was er geen g meer te krijgen en toen ben ik gestopt. Doormiddel van baclofen maar ik had al tot onheveer 2 ml afgebouwd. 2 dagen baclofen, achteraf veel te weinig want begon me slaap pas naar 3 weken terug te krijgen. En me goede gevoel naar 6 weken ongeveer. Ik dacht er werkelijk nooit meer aan. 2 jaar geleden weer begonnen. Maar op dat moment kon ik alleen nog maar slapen met 7 ml en dat waren hele korte slaapjes. Uiteindelijk afgekickt met diazepam pregabaline en baclofen wat echt super goed werkt. Maar omdat het zo makkelijk ging viel ik steeds terug maar me tolerantie werd door de baclofen ook steeds hoger, dus stopte wel met de ghb terwijl ik toen wel een periodes op 10ml per uur zat ook met die pillen. Vorig jaar hetzelfde maar ben blijven hangen in baclofen pregabaline en diazepam. Dat hebben ze bij jellinek afgebouwd met ghb. Toen dronk ik er ook bij om nog maar iets te voelen. Maar goed ik gebruikte niks meer. Uiteindelijk na 3 maanden ongeveer door een prive kwestie ben ik gaan drinken en diazepam gaan gebruiken. Soms wel 2 liter vieux en 80mg diazepam. Omdat ik niet meer at kwam ik in het ziekenhuis 3 dagen 28mg lorazepam per dag kreeg ik. En spuiten in de nacht omdat ik niet rustig were En omdat ik toen de kliniek niet meer in wou kreeg ik weer contact met jellinek en moest dat afbouwen thuis in 5 dagen. Ik verloor me hele verstand. Vanaf dat moment ging ik weer ghb gebruiken en diazepam. Daarom ben ik nu zo bang voor de ontwenning van de benzo. 3 keer van hoge dosis in 1 jaar tijd. Ik zit nu in de kliniek en ze wilden mij ook de 1e 3 dagen 10 mg per dag eraf doen. Mvg Kevin"
"Raver zei: Is dit de eerste keer dat je dit gaat afbouwen? Dan is t wel te doen.. Maar welke keuze heb je ook verder? Zou er lekker voor gaan! Klik om te vergroten... Ja ik wil het proberen en de rest thuis. Maar hoe ik jou verhalen heb gelezen gaat is dat ook niet te doen. Een vriendin van deed over 80mg 8 weken wel thuis en keer per week naar de verslavingszorg arts. Zij was alleen misselijk"
"Raver zei: Is dit de eerste keer dat je dit gaat afbouwen? Dan is t wel te doen.. Maar welke keuze heb je ook verder? Zou er lekker voor gaan! Klik om te vergroten... Ja ik wil het proberen en de rest thuis. Maar hoe ik jou verhalen heb gelezen gaat is dat ook niet te doen. Een vriendin van deed over 80mg 8 weken wel thuis en keer per week naar de verslavingszorg arts. Zij was alleen langste zei: Dankje jullie wel voor jullie reacties. Ik gebruik ghb vanaf 2018 eerst alleen op feestjes en daarna werd ik goed verslaafd. Tot zo 5 ml wanneer ik er zin in had. Maar toen kon ik ook nog slapen op g. Wakker worden. Klein beetje g en weer slapen. Meestal zo 7 uur met wakker worden. 3 jaar geleden was er geen g meer te krijgen en toen ben ik gestopt. Doormiddel van baclofen maar ik had al tot onheveer 2 ml afgebouwd. 2 dagen baclofen, achteraf veel te weinig want begon me slaap pas naar 3 weken terug te krijgen. En me goede gevoel naar 6 weken ongeveer. Ik dacht er werkelijk nooit meer aan. 2 jaar geleden weer begonnen. Maar op dat moment kon ik alleen nog maar slapen met 7 ml en dat waren hele korte slaapjes. Uiteindelijk afgekickt met diazepam pregabaline en baclofen wat echt super goed werkt. Maar omdat het zo makkelijk ging viel ik steeds terug maar me tolerantie werd door de baclofen ook steeds hoger, dus stopte wel met de ghb terwijl ik toen wel een periodes op 10ml per uur zat ook met die pillen. Vorig jaar hetzelfde maar ben blijven hangen in baclofen pregabaline en diazepam. Dat hebben ze bij jellinek afgebouwd met ghb. Toen dronk ik er ook bij om nog maar iets te voelen. Maar goed ik gebruikte niks meer. Uiteindelijk na 3 maanden ongeveer door een prive kwestie ben ik gaan drinken en diazepam gaan gebruiken. Soms wel 2 liter vieux en 80mg diazepam. Omdat ik niet meer at kwam ik in het ziekenhuis 3 dagen 28mg lorazepam per dag kreeg ik. En spuiten in de nacht omdat ik niet rustig were En omdat ik toen de kliniek niet meer in wou kreeg ik weer contact met jellinek en moest dat afbouwen thuis in 5 dagen. Ik verloor me hele verstand. Vanaf dat moment ging ik weer ghb gebruiken en diazepam. Daarom ben ik nu zo bang voor de ontwenning van de benzo. 3 keer van hoge dosis in 1 jaar tijd. Ik zit nu in de kliniek en ze wilden mij ook de 1e 3 dagen 10 mg per dag eraf doen. Mvg Kevin Klik om te vergroten... Vorig jaar in de detox toen ik verslaafd wad aan diazepam 30 mg 100 baclofen en 150 pregabaline. Toen kreeg ik maar 21 ml jellinek ghb en 40 mg diazepam om de alcohol op te vangen. Naar 2 weken begon ik toen een beetje te slapen . Toen ik op 12 ml stond had ik nog 30 mg diazepam. En elke 3 dag ging er 5 mg diazepam af en elke dag maar 1 ml ghb. Dat ging uiteindelijk wel aardig"
"Hallo beste mensen. Vandaag zit ik op 30 er gaat vandaag geen 10 af maar 5 mg. Maar me handen zweten als de malle. Wil alleen maar op me kamer liggen en had net koppijn als de malle. Maar het vervelendste is het inwendig trillen. Bah Mvg kevin"