Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi Paul, Ik hoop dat het nu goed met je gaat. Ik ben zelf ook een ketamine gebruiker. Ik snoof men 1ste jaar alleen in het weekend (wel zogoed als elke weekend). Ik snuif geen 2fdck, vind dat veel minder sterk omdat de ketamine die ik kocht zogoed als puur is en ik hoor dat de blaasproblemen sneller optreden bij 2fdck. Ik snoof de eerste maanden 2g in een weekend wat al snel naar 4g ging na een half jaar. Toen kreeg ik men 1ste k-krampen. Ben 2 weken gestopt en toen verder gegaan na men 1ste jaar kocht ik al altijd 10g bij men dealer en begon ik al vaker door de week te snuiven. Had nog altijd geen last van krampen en er was nog niks aan men blaas. Soms is een dagje of 2 dat ik iets minder goed men plas kon inhouden als ik echt een hele dag en nacht door snoof. De tolerantie ging echt fors omhoog tot na een 1,5 jaar wanneer ik ongeveer een gram in 1 keer weg snoof. Ik kocht toen 20g elke week (had nog wel een gram of 4-5 over sommige weken). Toen kreeg ik weer de krampen en men hele zenuwstelsel leek wel beschadigd ofzo. Men hele lichaam (vooral men handen) waren als een gek aan het trillen. Toen was ik ook wel ff bang. Ik had toen weer dat ik 2 dagen men plas nie kon inhouden en om de minuut naar het wc moest, soms bleef ik maar gewoon zitten en kwam er telkens een beetje uit om de minuut ofzo. Ik ben 2 maanden gestopt met ket maar ben sinds 7 maanden geleden weer begonnen en ook gelijk weer 20g op een week. 5 dikke lijnen voor men neus pak ongeveer 1,2g (in totaal niet per lijn) in 1x weg, en dan 1u later gelijk weer opnieuw. Ik heb in deze periode pak 8 keer extreme krampen gehad die maar max 1 a 2 uur duurde en 3x krampen die ik 4 dagen lang bleef voelen (minder fel maar zeker geen fijn gevoel). Ook telkens weer met een heel naar gevoel dat heel je zenuwstelsel beschadigd is en alles trilt. Ik snuif nu 2,5 jaar. Maar ik heb wel vaker dat ik als ik plas niet alles in 1 keer eruit komt. Men plas ziet er wel goed uit. Ik drink 3 liter water op een dag en leef best gezond op het snuiven na en soms is wat alcohol. Dat veel water drinken helpt wel echt want denk dat ik anders veel meer last ging hebben met het aantal dat ik snoof. Hoor van de meeste mensen die ik persoonlijk ken dat ze na een 2 / 4 jaar echt met serieuze blaasproblemen zitten. Ik heb 4 dagen geleden in 30 uur tijd 20g opgesnoven. Zit nu weer met veel last in men bed heel het weekend. Ging normaal weg met familie ma ik kon echt niks doen. Ik ben nu wel op een punt gekomen dat als ik nu niet stop ik echt problemen ga krijgen waar ik nooit meer vanaf ga geraken. Ik ben ontslagen van men werk omdat ik tevaak ziek was door de krampen. Heb men familie veel minder gezien. En het is gewoon niet goed voor je. Ik ben bang dat ik men lichaam helemaal aan het slopen ben maar toch ga ik door. Ik voel me ook gewoon dommer. Men verstand is echt naar achter gegaan ofzo. Ik zou dit niemand toewensen hoe ik de laatste 2,5 jaar heb geleefd dus moet ik het mezelf ook niet aandoen. Ik hoop dat je al gestopt bent en zoniet hoop ik dat je een beetje een besef momentje hebt gekregen na het lezen van dit. Als je tot hier bent geraakt natuurlijk 😅."
"Bloempje02 zei: Hallo, terug van weggeweest! Een paar jaar geleden was ik redelijk actief op DF. Toen waren drugs nog nieuw voor mij en vond ik dit forum heel gezellig om op te kletsen. 🙈 Nu ben ik een aantal jaren verder. Ik gebruik nog zelden, woon tegenwoordig op mezelf, drukke werkweken etc. Een drug waar ik nog vaak aan denk is 2CB. Ik deed dit altijd met mijn beste vriend, die inmiddels in een kliniek heeft gezeten en 14 maanden clean is 🥳. Maar 2CB is echt mijn favoriete drug. Samen met hem beleefde ik de allergrootste lol. Ik ben heel verantwoordelijk en zelfstandig. En deze drug zorgt ervoor dat ik even aan m’n realiteit kan ontsnappen. Nu heb ik laatst 2CB gekocht. 5 stuks getest op 14mg. En ik heb geen partner in crime meer om deze drug mee te doen. Nu had ik het briljante idee om lekker thuis aanstaande zaterdag samen met m’n fretje eens lekker te gaan trippen. Dit wordt dan de eerste keer alleen, en ik pak 2 pillen (=28 mg). Uiteraard zal ik zaterdagavond mezelf op dit forum bevinden om met jullie te komen kletsen. Maar ik wil gewoon genieten van m’n favoriete drug. Ik heb dit al vaak gedaan dus ik ben er heel bekend mee, MAAR: Wat zijn voor jullie do’s of dont’s als het bij solo trippen aankomt? Hebben jullie nog leuke muziek, leuke films o.i.d.? Ik trek sowieso 1-2 uurtjes uit om te gaan kleuren gezien ik heel creatief ben. Maar alle leuke ideetjes en tips om dit een zo’n leuk mogelijke trip te maken, zijn welkom. Mijn dank is groot, veel liefs en tot zaterdag! Klik om te vergroten..."
"Ik had gister ook voor het eerst alleen solo 2CB gedaan. Ik had 3 pillen van 18mg op. Op feestjes pak ik altijd een lage dosis maar dan heb ik nooit het visuele effect. Dat was deze keer wel wat anders. Ik pakte men eerste pil om 22u en ging daarna de hond uitlaten. Nog een jointje geplakt en gerookt op men gemakje en toen begon het. Ik zat lekker One Piece te kijken op 2CB, en amai wa een trip. De tekenstijl van het 1ste seizoen gaat zo mooi mee met de trip die je hebt. Ik was echt aan het genieten. Ik heb ook nog wat zitten te gamen en heb me echt kapot zitten te lachen. Ik heb nog nooit zo hard getript terwijl ik er met men koppie ook gewoon helemaal bij ben. Het duurde wel veel langer dan ik had gedacht. Ik had om 6:30u nog altijd zoveel visuele effecten. Ma kmoest ook echt wel men bedje inkruipen. Dus toch maar gaan liggen en hoewel ik van veel drugs niet snel in slaap kan vallen, gingen die oogjes toch heel snel dicht. Het was echt een top ervaring"