Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal ik ben, ik ben een Nederlander die al een paar jaartjes in België woont (ik sta hier ook al ingeschreven). Ik heb gelezen op de site van rijksoverheid dat het verboden is om aan niet ingezetenen van Nederland softdrugs te verkopen. Maar dan zie ik bijvoorbeeld op nieuws artikelen dat Tilburg weer aan buitenlanders verkoopt. Mijn vraag is dus, mag ik magische truffels kopen in een smart shop. Ik ben een nieuwe gebruiker van de site dus sorry als ik een beetje amateuristisch ben. Alvast bedankt!"
"Ah oke, dankje. Ik zie er nog wel jong uit (net 19 geworden), maarja dan zal ik wel een keer een uitstapje doen naar NL."
"Hai freunden. Ik ben broke dus heb geen geld om truffels te kopen, dus ik vroeg mij af of ik deze warme dagen paddo's kan vinden. Ik weet dat de beste tijd tussen september en december is maar is het onmogelijk om ze nu te vinden? Het heeft vandaag ook een beetje geregend dus misschien helpt dat met ze te vinden? Tips om ze te vinden/plukken zijn ook zeker welkom! dankje alvast!"
"hahahhaha ja je weet het maar nooit he. Maar ben nog maar een student dus kon door het studeren even niet meer werken maar ik kan idd beter in de zomervakantie dan even wat geld maken en dan een growkit halen. thx tho!"
"alright dan zal ik denk ik nog ff een paar keer proberen en anders koop ik inderdaad gewoon extracten want daar hoor ik vrij goede dingen over en thx!"
"Hallo mijn freunden. Ik heb gisteren geprobeerd salvia bladeren te roken maar dit is totaal mislukt. Ik heb echt geen idee wat ik fout heb gedaan, de pijp was tot de brim gevuld, ik nam grote trekjes, ik hield het lang in me longen en ik gebruikte een stormaansteker. Kan iemand me vertellen wat veel beginners fout doen wat ze niet zo snel realiseren? Ik had voor de zekerheid voor me vriendin en mij ook wiet meegenomen. Toen we dat net eindelijk maar gingen roken was het wel ineens heel heftig en intens, ik draaide helemaal rond en het leek allemaal niet echt. Het is mijn eigen gekweekte wiet en ik heb nog nooit zo hard daar op getript, kan het zijn dat de salvia het heeft versterkt ook al voelde ik niks van de salvia?"
"dankje voor je reactie ik ben waarschijnlijk van plan om het gewoon in een pijp (of in een bong als ik een goedkope vind) te roken en dan koop ik wel morgen een stormaansteker ofzo. Als ik de thee maak hoeveel gram bladeren moet ik dan gebruiken?"
"Hallo mijn freunden. Ik ben van plan om met een vriendin volgend weekend salvia te proberen. We zijn van plan om het eerst te kauwen en (als het gaat) dezelfde dag het nog te roken. Ik vroeg me dus af of het mogelijk is om na een "kauw" trip nog is dat te roken en of je de salvia ook kan roken met gewoon rolpapier. Extra tips zijn ook altijd welkom. Alvast bedankt! (: (edit: ik heb trouwens de normale bladeren gekocht)"
"oke dankje! dit is nuttig om te weten"
"Alright! thanks homie!"