Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja idd zou het een geluk bij een ongeluk zijn en wat een dealer ben je dan als je zo de fout in gaat..."
"mensen, ik zit met een probleempje, ik heb namelijk 2 gram gekocht, in de veronderstelling dat ik mdma kristallen kocht.... Nu heb ik er net een EZ test overheen gedaan, en die slaat geel uit normaal is dat dus de kleur van 2cb achtige stof... Is er nog een manier om het te testen? de kristallen die ik heb gekocht zien eruit als suiker qua grootte en vorm, ze smaken heel bitter en de ez test reageert vrij heftig erop, begint te bruisen en een beetje te roken en slaat direct geel uit! bedankt alvast"
"nou uitslag is terug.... blijkt ketamine te zijn... 78% dus dat is dan wel redelijk. vraag me echt af wat er tegenwoordig met die dealers aan de hand is dat ze niet weten wat ze verkopen... ez test sloeg ook niet groen uit, btje geel achtig kleurtje."