Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor deze informatie! Ik heb bijna alle antwoorden op mijn vragen. Toch heb ik er nog eentje: Ik gebruik Ritalin en SSRI, ik heb namelijk ADD en twee jaar geleden paniekaanvallen gehad. Nu gebruik ik alleen cocaine, andere drugs hoef ik niet. Ik heb al ondervonden dat MDMA en XTC niet werken en dus ook gevaarlijk zijn. Maar als ik het goed begrijp is deze combi, wanneer ik coke in 'normale' hoeveelheden gebruik niet bijzonder gevaarlijk? Ik zou het graag nog eens van iemand horen. Dat stelt gerust. Heel erg bedankt, Koekje."