Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jaja we zijn weer bij de shop geweest! Ik heb daar Silver Bullet meegenomen! Heeft iemand dat al eens gehad??"
"Het is toch een andere vraag of niet soms?"
"Oops sorry begreep je verkeerd, had het nog niet gezien!"
"En ik denk toch echt dat de meeste mensen het lezen in het overzicht! Of begrijp ik het nou verkeerd?"
"Kan melden dat het echt super pillen zijn! Het is een Piperazine blend. Was eigenlijk van plan om het niet te doen ivm de bijeffecten die het zou hebben. Ik heb er bijna geen last van gehad. Gister de hele middag en avond kunen dansen en springen etc. maar werd gewoon echt niet moe en voelde me kip lekker. Wel veel water erbij gedronken maar had niet echt een droge bek ervan. Wel een klein beetje moeite gehad met slapen, maar vergeleken met Ephedra was dit niks. http://www.everyonedoesit.co.uk/online_ ... uctID=3681 het is zeker een aanrader en ik moet zeggen dat ik de Ephedra maar even in de kast stop!!"
"Ik heb er 15 euro voor betaald( voor 2 pillen). Ik weet niet of dat veel is in vergelijking met xtc. Kan alleen wel zeggen dat je aan 2 pillen de hele dag echt meer dan genoeg hebt. Maar je moet ze zeker wel minimaal 3 uur na mekaar innemen. Zoals ik al zei heb ik ze bij een Smartshop gehaald en niet via internet besteld."
"oke..... nou ik zou zeggen probeer het eens en laat het even weten wat je er van vindt. Zoals er ook al van iemand op die site stond, had ie liever dit dan xtc etc. Ik ben wel benieuwd wat de geoefende gebruikers hier van vinden??"
"Nog even dit, de stoffen zijn zeker niet legaal in Nederland. Ben kind aan huis bij die shop en dit hadden ze niet in de winkel liggen. Moet wel zeggen dat het voor mij echt super was. Misschien nu al meer mensen met ervaringen met Silver Bullit?????"
"We hebben laatst een waterpijp gekregen. Wel een gewone, die ze bv. in Oosterse landen gebruiken. Hebben nu gewoon wat tabak met smaakjes gerookt. Heeft iemand een tip om voor iets leuks erin te doen en lekker op de bank te roken??"
"Dank je wel gaan we snel proberen."