Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sensatie was het zeker, heb om 3 uur `s middags de eerste pil genomen. Na een klein uurtje( want ik had goed gegeten) kwam de rush heel relaxed opzetten. M`n hoofd gloeide en voelde m`n lichaam tintelen. Heb lang lopen dansen en ging zwaar uit m`n dak. Om ongeveer 6 uur voelde ik het iets minder worden, dus maar meteen de 2de er tegenaan gegooid. Na een kwartiertje voelde ik hem inslaan en het de rush duurde best lang. Voelde me niet opgefokt echt relaxed en zin om te bewegen. Ben om 11 uur naar huis gegaan maar kon echt nog wel even verder. Ben thuis rustig in bed gaan liggen en kon goed in slaap komen. Werd wel wat vroeg wakker en voelde me een klein beetje brak maar niet misselijk ofzo."
"Wie weet wat Traxx is? En wat doet het met je? Ik hoorde dat het een medicij n tegen lintwormen schijnt te zijn maar dat het voor een festival helemaal te gek is. Wie laat het me even weten?"
"Ik heb nog wel ergens Ephedra, kon ik nog krijgen bij m`n Smartshop. Maar er is toch wel iets wat ermee te vergelijken is? Of te combineren met ephedra?"
"Kijk ik probeer gewoon van de synthetische drugs af te blijven. Ik gebruik al een hele tijd Ephedra en vroeg me gewoon af of andere suggesties hadden. Ephedra werkt bij mij best goed, maar ja...... je wil ook wel eens wat anders!! Er werdt mij laatst Traxx aangeboden en daar blijk je nogal wat bijeffecten van te krijgen..daar zit ik natuurlijk niet op te wachten zaterdag!!"
"Bedankt, maar volgens mij heet het echt Traxx. Stond op het zakje waar de pil inzat. Het was een lange ovaal vormige witte pil. Verkoper zei dat een halve meer dan genoeg was!"
"Dank je! Misschien ook te doen in combinatie met Ephedra?? of heb je daar niks van gehoord."
"Oke bedankt, maar je zei ook dat de bij effecten niet fijn waren. Wat bedoel je er precies mee?"
"We gaan naar Rockit bij de Maarseveense-plassen!! Geweldige line-up en vorig jaar was het echt relaxed. Ga je ook dan?? :P"
"En nog even wat, ik heb dus nog nooit een mdma pil genomen. Eigenlijk altijd met uitgaan etc. Ephedra gebruikt. Heb volgende week een festival de hele dag, lekker dansen dus. Heb je misshien een suggestie voor iets om te nemen? En hoe kom ik in godsnaam aan goeie pillen, een smartshop weet ik wel te vinden maar verder ben ik een analfabeet wat dat betreft!!"
"Hey bedankt voor de info. Zal even kijken wat we gaan doen die dag. Hoorde trouwens wel dat een mix van herbals ook lekker zou kunnen werken. Vooral met Ephedra en wat anders erbij. Ik heb nog wel Ephedra duss......"