Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi sfinx89, een van de eigenschappen van speed is dat je minder speeksel aanmaakt. dit merk ik zelf ook als ik gebruik, en dan ga je erg veel drinken omdat je zon droge mond hebt. ook als je op en avond veel pep wegwerkt zie je de volgende dag dat je tanden geel en ruw aanvoelen. dat komt omdat je tanden niet meer beschermt worden door je speeksel maar daar was je zelf ook al achter. ik denk zelf niet dat je speed vervuild is, daar kom je alleen achter als je het laat testen maar misschien dat je al en groot gaatje in je kies had en niet van buiten afkon zien. en dat door het weinige speeksel en veel drinken het in een nacht enorm groot is geworden.. heb wel een keer gezien bij iemand die veel pep had gebruikt en erg veel gerookt had dat het gebit bruin zag maar dat was van de nicotine. maar dit is wel erg extreem wat jij beschrijft.. nog nooit eerder zo iets gehoord.. wel vaker dat regelmatig pep gebruikers veel gaatjes hebben. maar dan nog is dat je naar 1 nacht je tand zo kapot is dat je hem kan afbrokkelen heel apart. misschien een tip om de volgende keer kauwgom te kauwen.. want door kauwen maakt je mond speeksel aan.. groete"
"hoi misslinda, wat ik heb ontdekt van lange tijd speed gebruik: als ik en tijd lang regelmatig speed gebruik en dan stop, begint na ongeveer de 2e dag niet gebruikt te hebben, dat als ik in bed ga liggen om te slapen ik erg snel weg ben en dan lijkt het alsof ik droom.. en hoor dan ook idd allemaal geluiden en stemmen in het huis. ik kan me dan ook niet bewegen en zelf zie ik nooit niks. het is puur alleen maar horen. dit houd na het stoppen van gebruik bij mij en dag of 7 aan. en ook na het stoppen met gebruiken dat als je gaat zitten dat je snel erg moe word en in slaap valt. dat heet Narcolepsie De rare dromen heten SLAAPVERLAMMING. google hier maar is op en kijk maar of dit het geen is waar jij last van hebt. en dit is elke keer als ik ff stop met pep. groetee"