Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb het eens gedaan onder de invloed va Ketamine. vrij veel gesnoven, maar niet ge k-holed, dit denk ik omdat ik nog kon bewegen als ik echt wou. ik zelf lag op men bed zonder licht en alle elektronica uitgeschakeld, voelde mezelf heel hard rondtollen, alsof ik een vis was onder water die heel de tijd rondjes zwom in elke mogelijke richting, hierna eindeloze loops van muziek en lichtshows afgewisseld met rare beelden, bv rond het hooft van een tovenaar zweven etc. de geluiden en lichten die je hoort/ziet zij niet echt zoals geluiden en klanken bij het echt zien of muziek luisteren, maar eerder zoals gedachten geluid kunnen zijn. ik vond het zelf een vage interessante trip maar hoor dit wel vaker bij Ketamine."