Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketakoekjes zei: Wat een goed idee voor een meeting, met z'n allen naar de Efteling op 2CB. Wanneer zijn die meetings zelfs? Als dat virusgedoe voorbij is wil ik er wel eens bij zijn. Klik om te vergroten... Ik denk dat als er teveel zijn misschien voor problemen kan zorgen, Maar zou wel leuk zijn."
"Hoe is dit een drugs forum zonder FBZ?? Alleen al deze cover op spotify zien tijdens je LSD Trip...."
""