"Hallo allemaal
ik zal mezelf kort voorstellen,
Complete noob / newb / banaan / iemand die net de hoek om komt kijken op het forum maargoed,
K ,19 , Zwolle.
inname : 1500mg 25 i - NBOME (OVERDOSE?!)
Reserve : 2x Dormirel /dorimel hoe je het ook typt. 25mg (pure melatonine??? in ieder geval wel zeeer slaapopwekkend..)
-- Op dit moment ga ik al veel te hard, ik moet achter de feiten aan typen, zown gevoel heb ik, er komt nog net geen rook van de vingers af hahaha... , Schrik dus niet als ik de MSN taal aan de chat heb vuil gemaakt want de toetsjes schieten van lings en van regss
okee *zucht*
Set:
Alleen, groot huis, niet knus , kaarsen, lekkere lange witte tony-montana bank & een geil dekentje en kussen haha, STIERLIJK VERVEELD...)
Ik ga opdit moment al knetterhard maar weetniet waar ik nu moet beginnen, goed ehhh *zucht* here we go..
00.05 alleen voor de pc verveeld, niemand kan chillen of vlammen, altijd al gelezen over in je eentje trippen, experimenteren? achjaa waarom niet...
00.06 afwegen dan maar...
00.07 OKE deal! maar niks is klaar je huis is nog een ontzettende kutzooi van de 3 vorige beerfesten die ervoor al waren.
00.09 inname 1.5 Blotter van 25i - NBOME 500ug ( dacht ik...)
00.10 Sheize, midden op de tong ipv van eronder ik proef niks meer X_X
00.25 jezus wat ga ik nu al hard, op div. sites staat 60-120min upcoming, goddomme en nu..
00.45 proef niks meer ik speel BF3 nu 5min en het gaat me te snel, muziek aan op de bank liggen (in search of sunrise india)
00.45 - nu (1.3 De tijd om dit uit te typen en account te registreren, ehh dat lettertjes overtypen ging niet heel soepel.. hahahaaha
1.39 ik kom er verdomme net achter dat ik wie weet veeel te veel op heb dat 1 blotter 1000ug is ipv 500, dat zou dus betekenen, 1500ug ipv 750. pffffssss. ( PANIEK
1.43 Rustig blijven kevv, lekker muziekje op , ( Still i wait , van ehhh in search of sunrise india (Aanrader) *inkakken*
1.44 ik blijf rustig alleen het feit dat ik een veel te hoge dosis heb genomen en morgen weer om 14.00 op me werk moet laten zijn maakt me fuckeddd...
1.53 Rust en typen, ben best benieuwd of mensen dit lezen..
1.54 ik had echt het gevoel alsof ik teveel heb gehad maar ik merk met dit dat dit tussen de oren zit, me bodyload wordt zwaarder en ik moet alles op rit houden anders zak ik in...
Klokslag
02.00 :
ik kijk teveels op de tijd ... dus op na anloog klokkie, ik geniet van massive bodyload, warp 9 & Closed eye V's althans open nogniet, althans ik kijk nu Richting een schilderij en goddomme heee!? de boompies worden lichter en donkerder :P
door the music en the feeling wordt elk nummer een trip zelf jeezzzzz
Tien over 2. van de meest trippende dingen die ik ooit heb gedaan is dit weer een klasse apart, zoals elke eerste keer: gewoon niet te beschrijven....
Rond Kwart over 2:
Bodycheck:
*lachend* nooit gedacht dat ik dit zou doen maargoed, vingers alles Okidokie, tong Niet, kaken dood, de slap en lekker ontspannen..
okee het is nu kwart over 2 , OM KWART VOOR 5 NEEM JE 1 SLAAPTABLET , en dan ga ik boven in bed liggen.. voor diegene die het niet weten Dorirmel / dormirel / dorimel 25MG een van die drie blablallabla haha ik kan het niet uitspreken maaargoed uit spanje.. volgensmij mag je ze hier nieteens halen , ik zeg nu tegen mezelf je gaat om kwart over 5 slapen.
Okeee bijna half 3, ik maak me veels te druk, ik wil het liefste eruit ''peppen'' maar ik heb geen PEP Aaarghhhhh /cry ,
Oke dan maar op hoe het straks moet, Zou iemand hier tips hieronder kunnen zetten hoe ik mn trip met een huis (vol met boodschappen) mn trip in ieder geval kunnen verkorten (GRAAAGGG)!
God damm wat is ''In search of sunrise 9 (india ) toch een masterpiezzzz
half 4 ik heb wat met het getal 25, meerdere keren hier getypd hier 25mg , 25 i , misschien de 25e is mn verjaardag, patronen..
oke het is nu half 4 en mn slaaptablejes liggen in de voorbank van de auto, (ingewikkeld gecrashde BMW 316,) ik ga nu die tabletjes ophalen , nu kan ik immers ''nou helder en nuchter wil ik niet meer zeggen, maargoed GAANN MET DIE BANAAN! effe dat ding pakken wordt nog een hele reis..
goddomme, OKE.... *high heartrate*
muziek is zo diepgaand, ik zet de muziek op pauze en dan zoek ik het nummer met spotify op en dan ga ik ermee verder.. :\\ okee muziek stop..
OKE ..... een trip heeft echter een paar goeie dingen nodig en nu de awsome muziek weg is merk ik echt een andere sfeer hier in het huis :\\
Shit dit gaat fout in mn hoofd, misselyk , kotsen (NEE) , YESSS pluspuntje kauwgompje in mn achterzak!
okee Zonder muziek trippend achter een donker huis een tablet uit het kassie gaan halen?
Zelfs al zonder troep ik vind ik het leip.. ehhhh wat nu...
Primary objective '' Operation sleep''
- Get your sleep at the car , parked in the middle of nowhere.
Okee contact met de buitenwereld zonder mp3 in niks, stilte.. okeee....
there we go, brb
2.45: Terug van in de auto, ik ben terug in ''the building'' en mission acomplisched
hmmm zo makkelijk ging het dus en deze drug zit me te mindfucken dus... binnehuis zit ik te spacen als ik lig en zit maar buiten niks, het zit hem dus met dit echt tussen de oren?
*geen tijd* zucht je merkt echt als je teveel op hebt in je eentje dat je overal mee ingesleurd kan worden, ik heb al meerdere keren gevoeld dat ik bad kan gaan, paniek aanvallen kan krijgen of dat alles sloooooOOOOwmoootion gaat, echt fucking is dat *raargh*
Drugs enzo , *Pieewwpp* troep of is het een van de gruwelijkste dingen ooit uitgevonden?
dit is sowieso een veels te lange tripreport, waarschijnlijk zeggen de admins van dit forum ookal maargoed om hem helemaal weg te schrappen *hmm**
03.06 ik voel echt hele duidelijke schommels in mn trip, up en down's
toen ik dit aan het typen was echt down maar nu met uplifting trance veranderd dit zomaar weer eens... weird freaky shizzleee
beetje irriterende muziek waarom .. ik heb het nummer al kwartiertje hetzelfde op.. >.>
oke ik merk echt dat als ik kauwgom onder me lip heb hangen en ik pak het ik het op *auto* Mode pak, zonder door te hebben .. hmmm...
*03.22 wat hardere uplifting trance aan.
Even een conclusie; alleen trippende, 25i NBOME . meest mindfuckinde ooit zowel positief als negatief
03.24 *brmrmplplplpl van een kamer daarbeneden *HONGER?!* huh hoe dan,voor het gevoel paar min geleden bijna te kotsen en nu dit hmm
03.30 ik krijg honger, iets natuurlijks , wordt ik nuchter? ik hoop het...
in ieder geval ehhh ff kijken wat er te snacken val in huiss *yumyummm*
oke nog zown lekker nummer om op door te gaan.
faxxin berlin (chris lake edit) - Deadmau5 ,"
In: LIVE trip! Ik weet geen titel meer lezen maar..
1-1-2024