#1
Forum doet moelijk...
Goddomme hee, tsjohhhh heehe *haha*
03.41 ik merk echt dat ondanks deze zieke muziek van deadmau5 dat een deel van mn lichaam wil rusten en dat is dat kamertje daarboven..
waarschijnlijk is het geen dronkenschap maar schommellen als in een schommelschip wordt het wel. hehe dus een *puke* emmertje en 2 slaaptabbletten met een kannetje aqua kan geen kwaad![:)]()
ik slaap beneden, ik weetniet maar zwaar trippende ga ik niet alleen naar boven, uit angst voor baddd..
03.55 nu zolang bij de opehaard te zitten denk ik nuchter te zijn, totaal NIET...
OK.
na het klungelen uit de koelkast AHA! Lidl pannekoekjes die je met 1 pinkie fijndebbert maar mygoshhh wat smaakt dit Lekkahhh!?! HMMM idea's Idea'sssss
1 heel raar ding, wat me echt opvalt.. Op het moment dat ik gegeten heb rook ik het daarna boven zelfs nog, 'like a dog ''
Gelijk een green tea, met shizzle klaarzetten .. =D
aaarghh een kopje thee, ik moet mezelf hieruit krijgen , ik heb 3 opties.
1. Doorklappen, maaaraathooon 'YOLOOOO (you only live once) maar pep & 4-FA heb ik hier niet
2. In slaap dringen met slaappillen waar ik al een ongelooflijke tolerantie tegen heb.
3. de suiker in de thee, alles wat me hyper maakt nemen, maar dat gaat slaap tegen hmmm.
3.1 suiker in de thee, ofterwijl ochtendbakkie 3 suiker.
na lekker doorgebabbeld te hebben met konijn, op tinychat komen we tot sluiten an..
Okee 05.05 slaaptablet,
morgen lekker wakker worden met een ongelofelijke tering tyfus bende hier beneden en dan maar het leuks om op het werk te verwachten,
als iedereen morgen wakker wordt en leest wat voor ongeorganizeerd pauperpost is tjaa,
naja ik lees het morgen allemaal wel,
Kortom: AANRADER 100% , andere dosiss JA 1500ug is veels te veel
Andere setting, met vrienden @ osso ergens, denk het wel ja.
Verdomm, kan nog wel doorgaan maar het wordt telaat, tijd om te gaan slapen.
ciaoo
Goddomme hee, tsjohhhh heehe *haha*
03.41 ik merk echt dat ondanks deze zieke muziek van deadmau5 dat een deel van mn lichaam wil rusten en dat is dat kamertje daarboven..
waarschijnlijk is het geen dronkenschap maar schommellen als in een schommelschip wordt het wel. hehe dus een *puke* emmertje en 2 slaaptabbletten met een kannetje aqua kan geen kwaad
ik slaap beneden, ik weetniet maar zwaar trippende ga ik niet alleen naar boven, uit angst voor baddd..
03.55 nu zolang bij de opehaard te zitten denk ik nuchter te zijn, totaal NIET...
OK.
na het klungelen uit de koelkast AHA! Lidl pannekoekjes die je met 1 pinkie fijndebbert maar mygoshhh wat smaakt dit Lekkahhh!?! HMMM idea's Idea'sssss
1 heel raar ding, wat me echt opvalt.. Op het moment dat ik gegeten heb rook ik het daarna boven zelfs nog, 'like a dog ''
Gelijk een green tea, met shizzle klaarzetten .. =D
aaarghh een kopje thee, ik moet mezelf hieruit krijgen , ik heb 3 opties.
1. Doorklappen, maaaraathooon 'YOLOOOO (you only live once) maar pep & 4-FA heb ik hier niet
2. In slaap dringen met slaappillen waar ik al een ongelooflijke tolerantie tegen heb.
3. de suiker in de thee, alles wat me hyper maakt nemen, maar dat gaat slaap tegen hmmm.
3.1 suiker in de thee, ofterwijl ochtendbakkie 3 suiker.
na lekker doorgebabbeld te hebben met konijn, op tinychat komen we tot sluiten an..
Okee 05.05 slaaptablet,
morgen lekker wakker worden met een ongelofelijke tering tyfus bende hier beneden en dan maar het leuks om op het werk te verwachten,
als iedereen morgen wakker wordt en leest wat voor ongeorganizeerd pauperpost is tjaa,
naja ik lees het morgen allemaal wel,
Kortom: AANRADER 100% , andere dosiss JA 1500ug is veels te veel
Andere setting, met vrienden @ osso ergens, denk het wel ja.
Verdomm, kan nog wel doorgaan maar het wordt telaat, tijd om te gaan slapen.
ciaoo
