Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Sinds een aantal maanden gebruik ik regelmatig keta en vaak dat in combinatie met miauw. Ik gebruik het nooit door de weeks, en meestal 1x in het weekend soms 2 maar dat is zelden. Het begon allemaal met een aantal puntjes per avond maar voor mij ging dit al snel naar meer (als ik gebruik is bij mij de regel hard gaan of naar huis gaan), als ik nu in het weekend gebruik dan zit ik al snel aan een gram keta per avond en daarnaast snuif ik ook zo nog een gram miauw weg. Door een psychologische aandoening ben ik totaal niet vatbaar voor verslavingen dus daarover maak ik me totaal geen zorgen, waar ik me wel zorgen over maak zijn de gezondheidsriscio's die erbij om de hoek komen kijken. Zelf merk ik na een lange nacht dat ik niet goed meer uit me woorden kom, vergeetachtig ben en soms zelfs vergeet hoe ik een letter moet schrijven, dit verdwijnt dan weer wel na een goede nachtrust maar toch vind ik het zorgelijk. Ik moet er wel bij vertellen dat ik de nacht dat ik keta en miauw gebruik niet slaap, ik begin dan rond een uur of 12 en stop dan rond een uur of 6 daarna nuchter ik uit tot ongeveer 12uur voordat ik naar huis ga. Wat is jullie advies? Alvast bedankt voor de reacties!"
"Ja, het is indd bijzonder handig ik ben gezegend dat kun je wel stellen jaren gerookt omdat ik me verveelde in de schoolpauze in 1 dag gestopt nooit meer neiging gehad naar een sigaret, zelfde verhaal met cocaine xtc 2cb en wiet. Terug naar het onderwerp, ja ik had al zo'n idee ik wou alleen nog even bevestiging (Miauw is de afkorting voor memphedrone)"
"@De Dunne Oef, nu vraag je me wat ik ben zelf naar de ggd gegaan in de tijd dat ik nog last had van depressie. Ik wist toen zelf ook al dat ik totaal niet vatbaar was voor verslaving en heb daarom ook gelijk de vraag voorgelegd, toen is mij verteld dat het temaken heeft met dat ik niet goed aan een actie of gedachte emotie kan toevoegen ik weet wel dat ik iets leuk vind alleen het gevoel wat je daarbij krijgt is bij mij veel minder (denk bijvoorbeeld aan als je aan iets leuks denkt krijg je een goed gevoel of een glimlach) bij mij wordt dat niet geblokkeerd maar wel heel sterk verminderd. Een voorbeeld om het een beetje te verduidelijken: Ik ga bijvoorbeeld op vrijdag avond keta en miauw snuiven, ik heb de tijd van me leven en ik voel me geweldig. Alleen de dag erna heb ik geen gevoel meer bij wat er gister is gebeurd, ik weet wel dat ik het leuk vond maar ik heb er geen verlangen naar om het nog een keer te doen of om een nog een keer die "high" te krijgen. Ik gebruik het ook alleen maar omdat veel vrienden het van me doen, en ik dan maar meedoe omdat ik het anders saai vind. Maar ik kan ook prima weer een keer een avondje blowen terwijl hun allemaal keta en miauw zitten en ik heb het er dan ook helemaal niet moeilijk mee en heb dan ook zeker niet het gevoel of ik iets mis. Ook ga ik vaak genoeg niet mee omdat ik er gewoon weg geen zin in heb . Daarnaast heb ik ook dat ik na een tijdje het beu ben en het helemaal niet meer wil gebruiken, een voorbeeld ervan is 2cb, ik gebruikte dat voor maanden elk weekend had er geen zin meer in stopte in een keer en de laatste keer dat ik 2cb heb gebruikt is al 6maanden geleden. Bij xtc is dit verhaal eigenlijk exact hetzelfde alleen is de laatste keer dat ik dat heb gebruikt een jaar geleden. Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden of uitleggen aan een 3de persoon, Ik denk dat je het het beste kan zien als een soort reset die telkens plaats vind ik heb het leuk voor zolang het duurt, maar erna heb ik er gewoon geen verlangen meer naar. @gangbang100 Die challenge ga ik graag aan. Binnenkort heb ik wel weer een (tergukom)afspraak staan bij de ggd hoe het nu met me gaat etc dan kan ik wel vragen voor meer uitleg en zal ik het hierbij posten nog een keer dank voor alle reacties!"
"Ik zie wat je bedoeld alleen steekt het toch iets anders in elkaar, het is meer dat ik met vrienden mee ga en dan daar besluit dat dit saai gaat zijn als ik niks gebruik als ik bijvoorbeeld thuis ben of met vrienden die niet gebruiken, vermaak ik me net zo goed alleen dan zonder drugs en mis ik er niks aan ;p. Natuurlijk klinkt dit als een slap excuus om het drugsgebruik goed te praten, maar zoals ik al eerder aangaf heb ik verschillende drugs "regelmatig' gebruikt en erna mee gestopt zonder enkele moeite. Daarnaast moet ik vertellen dat het niet zo is dat ik stopte met 2cb en erna maar cocaine ging doen dus dat ik het ene met het andere verving, nee ik stopte helemaal en met helemaal bedoel ik ook echt helemaal, ook geen alcohol of softdrugs gewoon niks."
"Eigenlijk wou ik er maximaal van gaan profiteren in mijn jeugd, maar ik heb meer als graag mijn gelijk ;p dus vanaf deze mooie maandag middag zal ik afstand doen van mijn bijnaam."
"Ganggang💯 zei: Houd ons op de hoogte! Klik om te vergroten... Ik zal elke maandag (als ik het niet vergeet) een update posten."