Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey Ik heb ook een vraagje over de cocateelt. Welke zijn de ideale klimaatsomstandigheden voor coca te telen? Wat ik eigenlijk zou willen weten is of coca makkelijk in Afrika kan geteeld worden? En of deze een vergelijkbare kwaliteit zou hebben als de zuid amerikaanse. Ik heb gelezen dat Nederaland 100 jaar geleden coca teelde in haar kolonieen in Azie, maar dat deze van mindere kwaliteit was, zou dit ook voor Afrika gelden?"
"killahkelly zei: Beste ketelaap, Er zijn verschillende soorten Coke(volgens mij 3), die onder verschillende omstandigheden leven. Zoals bv in de woestijn. langs de zee in het bos etc. Ideale temp. is sub-tropisch en niet tropisch. liefst een beetje luchtvochtig(denk ik). @Mayan, Beste Mayan, coke planten zitten in het zogeheten grijze gebied. De coca-bladeren zijn verboden (grondstof voor cocaine) Maar de plant zelf niet. Het is niet toegstaan om coke-planten te verkopen. En ook niet om de (losse) bladeren te kopen/verkopen of bezitten. ik heb ook 2 wietplanten! PP als het klopt. Ik heb ze lekker buiten gezet en geef ze eens in de zoveel dagen regenwater en ze hebben 1x vloeibare voeding gehad! Wiet is veel leuker kweken dan Coca. Dat gaat mij niet snel genoeg? Zijn hier ook mensen die Salvia kweken? Groetjes Kells Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie, als er nog mensen iets weten over dit onderwerp? laat je gaan!"