Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hey ik zit nu 4 weken iedere dag aan de sos ( minstens 0,5-1g per dag)en aan de ketamine ( minstens 0,5 tot 2g per dag) Kan iemand mij de risico’s vertellen als ik hiermee doorga? Heb soms wel dat ik teveel pak dat ik dat merk aan mijn lichaam maar dan stop ik ook gelijk voor 1/2 dagen. Het enigste echte probleem nu is dat mijn neus echt snel kapot gaat en dat ik een onsteking heb gekregen bij mijn tanden"