Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey! Ik heb afgelopen zaterdag coke gebruikt. Daarna was het op en toen kregen we speed. Die nacht heb ik niet kunnen slapen, hartkloppingen, koppijn. Toen ik de volgende dag probeerde op te staan werd ik niet goed. Ging hyperventileren en kon nauwelijks op mn benen staan. Durfte de trap niet meer naar beneden te nemen. Had het gevoel dat ik dood ging. Nu zijn mijn vriend en ik allebij ziek geworden ook. Nu dacht ik dat het wel weer ging maar heb nog steeds angst gevoelens. "paniekaanvallen" Durf niet meer naar buiten. Ik ging gisteravond naar buiten om het te overwinnen omdat ik dacht comeee on doe ff normaal. Maar ik ging helemaal zweet en had tintelende benen, werd misselijk. Is dit normaal want het is al 4 dagen geleden? Heeft iemand tips?? Ben echt zo bang dat dit angstige gevoel blijft Had nog oxazepam liggen en heb een halve ingenomen voor de onrust."