Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit heb ik ook eens meegemaakt, kan inderdaad ook heel rustgevend zijn. Bedankt voor het delen!"
"Ik heb afgelopen maand ( 7 Juli ) XTC gebruikt, en wil dit a.s zaterdag ( 16 juni ) weer doen. Is dit wel verstandig, of zal ik er even mee wachen? Brand losss.."
"Je niet eens meer weet wat je de vorige dat hebt gedaan."
"Bedankt voor al jullie feedback! Zoals al onder mijn naam staat met ik een echte nieweling hier, dus dacht vraag het maar even na!"