Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"blondiinaa zei: Ben zelf opgenomen geweest bij Kentron Breda op de detox afdeling (Crisis afdeling). Voordat ik opgenomen werd een goed gesprek gehouden over de precieze hoeveelheid die ik normaal pakte.. en aan de hand daarvan bepalen hun de hoeveelheid waar je mee begint. Ik begon met 10 ml Xyrem om de 1,5 uur en dat werd per dag met 2 ml afgebouwd. Een half uur voor je gift moet je dan een vragenlijst invullen over hoe je je op dat moment voelt en wat voor lichamelijke klachten je hebt & je bloeddruk op laten meten, en dat dan ook weer een half uur na je gift. Ik kon ook heel de dag door zonodig (omdat ik weer begon te trillen, zweten etc) een Diazepam 5 mg gaan halen, en snachts om wat beter in te slapen kreeg ik nog Temazepam. Verder lag ik op een crisiskamer, waar 24/7 een camera hangt zodat ze je goed in de gaten kunnen houden. Ook heb je een belletje naast je bed waar je op kan drukken en dan staan ze binnen no time in je kamer. Dit alles gaf mij wel een redelijk gerust gevoel tijden het afbouwen, en niet echt die paniek die toeslaat als je het alleen thuis probeerd. & na dat alles begint het echte werk pas . . Klik om te vergroten..."
"Beste mensen, mijn vriendin slikt beta blokkers (ter verlaging van de hartslag) en ca 3x per jaar vieren wij een feestje met xtc/MDMA en dat gaat bij haar prima. Een kennis van ons slikt ook beta blokkers en gebruikt soms 2 ml GHB wat bij haar prima valt. Heeft een van jullie ook ervaring met GHB samen met beta blokkers, en zo ja in welke dosering? (mijn vriendin weegt 67 kg). Of zijn hier grote risico's aan verbonden? groeten Jurgen."
"Raver zei: Betablokkers verlagen de hartslag/bloeddruk net zoals GHB dat doet. Lijkt me geen hele slimme combinatie, dat het voor de ene persoon alsnog prima uitvalt hoeft niet te betekenen dat het voor je vriendin ook goed valt te combineren. Ik raad het af. Klik om te vergroten... ,..dank je wel,..wij spelen lekker verder met wat wel past,..."