Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Afgelopen weekend heb ik ook zoiets meegemaakt met een vriendin. Tijdens het stappen hadden we wat gedronken en we waren in eens enorm zat, wat absoluut niet mogelijk was gezien de hoeveelheid alcohol dat we hadden gedronken! We zijn naar buiten gegaan, mijn vriendin gaf over en ik kon niet meer helder zien en denken. Heel mijn lijf was aan het schaken en ineens begon ik te hyperventileren. Het leek net of ik stikte, ik had totaal geen controle over het ritme van mijn ademhaling!! Doodeng! Het enge is dat er ineens een groepje jongens bij ons kwam staan, lachend en aandacht vragens... Mijn vriendin heeft ons op dat moment gelukkig in een taxie weten te krijgen die ons naar de auto bracht. Daar hebben we een hele nacht gelegen. Ik heb lang last gehad van mijn ademhaling en beide eel overgegeven. Uiteindelijk was ik in staat mijn ma te bellen, die ons kwam ophalen. Ik heb het hele weekend alleen maar kunnen overgeven, had vreselijke koppijn en was erg duizelig. Mijn vriedin idem. Pas nu na 2 dagen ben ik week uit mijn bed, Ik voel me nog slap maar kan ik weer eten. Ik heb me nog nooit zo ziek gevoeld! Zijn dit de symptonen van GHB? De dokter had het hier namelijk over...."