Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"autisme en drugs lol Ten eerst zie ik een autist als een persoon die gevoeliger is van wat wij mensen als normaal achten. En dat wij niet weten wat normaal is is gewoon de grootste plof die er is. Dus een autist heeft alleen al frustratie's door te leven met mensen die niet weten wat normaal gedrag is. Normaal is gedrag dat je per ras moet bekijken. Normaal voor een wolf is leven in een roedel met een alfa etc. Normaal voor een mens is te leven in een menselijk systeem. Een groeps belang hebben boven je eigen belang. We hebben verstand en zouden problemen moeten voorkomen ipv overkomen. Dat is normaal. Dat ons gedrag een effect heeft op andere is normaal maar hoe groot dat effect is snappen wij niet. Drugs gebruik Persoonlijk heb ik meerdere drug gebruikt. Maar voor mij was wiet het gene wat mij een rust gevoel gaf. Ik heb autisme met adhd en veel andere drugs zou me allang het slechte pad op getrokken hebben. Ik blow omdat ik juist veel problemen erken. Ik zie drugs gebruik als een middel naar een gelukkig gevoel. Veel drugs gebruik is het effect van psychische problemen. Dit kan je vergelijken met een wolf die niet meer in een roedel systeem leeft. Juist dat leven in een roedel geeft een gelukkig.prettig gevoel. Dat ik blow ben ik niet trost op maar het heeft me wel geholpen in moeilijke tijden. Maar nog steeds vind ik niet dat ik het had hoeven moeten doen. Het is eerder dat je tijdens je opvoeding een kant word opgedrukt dan dat mensen daadwerkelijk bewust ergens voor kiezen. Drugs gebruik zie ik als een kans berekening. Heeft niks te maken met goed of slechte opvoeding maar eerder over de psychologie van de mens. Als mensen leven in een groep met een groeps belang boven hun eigen belang dan valt de helft van zijn psychologische problemen weg. Als we weten dat we [groep dieren] zijn is het dan zo vreemd dat we ongelukkig worden naar mate we inviduel van mekaar af leven? Als je een hond onrechtvaardig opvoedt en hij word vals ervan, zou het bij mensen dan zo anders zij? Als wij mensen allemaal maar onze gang gaan zonder te kijken naar gezamelijken doelen is het dan zo vreemd dat we het ons zelf zo moeilijk maken? Beste mensen we crieeren onze eigen verslaafde, moordenaar, dieven etc. Maar we willen het niet zien dus kijken we met zijn alle de andere kant op. Ik kan nog a4tjes vol schrijven maja ik geloof niet dat er mensen intressen hebben in ee psychologische visie,"