Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hallo ik heb een probleem. Ik heb thuis 3 datura's staan. Het enige wat ik ervan weet is dat het een gekke drug is. Na jaren erop hebben staan kijken (nietsvermoedend van wat ik er mee zou kunnen doen) heb ik nu toch wel echt zin om het eens te proberen. Ik heb al wat info gezocht erover maar buiten een (schitterend!) tripreport op dit forum heb ik niet veel bruikbaars gevonden. wat ik wilde weten is wanneer die zaadbollen op de plant komen, welke manieren er zijn om de drug te gebruiken (roken, tinctuur, nog iets...? ) en hoe je die tinctuur maakt. Ook heb ik eens gelezen dat deze plant een bepaalde "familie" heeft die geen hallucinaties zou kunnen opwekken. Hoe weet ik dat mijn planten niet zo zijn? Dit is het zowat, ik hoop dat mn vragen beantwoord zullen worden! andere tips zijn natuurlijk ook welkom"
"thx voor de reacties en voor de "bezorgdheid", I appreciate that Ik ben er me inderdaad wel van bewust dat dit geen drug is om ff alle dagen te gaan gebruiken, tripsitter was ik zowiso van plan. Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring met trippen, heb alleen nog maar weed, hasj, coke, speed en mephedrone gedaan. Daarom ben ik ook helemaal niet van plan om meteen een dosis te pakken waarvan ik ga hallucineren. vanaf ik me licht begin te voelen stop ik en zie ik of het effect harder begint te worden of niet. De tripsitter kan me dan ook tegenhouden als ik er blijf van roken"