Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hi allemaal, ik ben de laatste weken door zenuwen en abnormale angsten om onder de mensen te komen, begonnen met het doorbijten van temazepam 20 mg. het helpt me enorm om niet als een trillend iets de deur uit te gaan en om iets te gaan doen.natuurlijk weet ik dat dit niet ideaal is, en ben ook echt nieuwsgierig wat er in die knikkers zit,waar ik zo oke op reageer,alleen is dit goeie gevoel van korte duur. ik zit eigenlijkl in een vicieuze cirkel.Maar echt als ik niet dood ging van de zenuwen zou ik ze natuurlijk niet nemen,zit deze stof niet in andere medicatie die je gewoon overdag kunt nemen? weet iemand dat? groetjes Joplin"