Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeie vragen en goede antwoorden,hier welicht nog wat info en vragen.... Ik zelf heb voor het eerst ghb gebruikt juni 2011.Toen van goede kwaliteit en via vertrouwde bron. We(ik deed toen mee met ervaren gebruikers)deden dit zo,n 1x p/mnd en met wat speed een nachje door in't weekend. Toen was 3-4 ml gewoon( ongeveer 5-6 x uit een fleugel van 20 ml) elke2-4 uur,als het ochtend wordt is die 3 ml al snel te veel,zowiezo hoeveel eet je..heb je gegeten en wat drink je er bij..ranja,bier of een wodka redbull..Ik krijg bv zonder de speed enorme vreet kicken waar de g veel sneller van uitwerkt ik zelf ben nog nooit out gegaan(wel knetter leip geweest en door te lullen met me wakker gehouden 20 min half uur ong),ik ben er zelf wel bij geweest dat iemand out ging.en echt out gaan(Volgens mij is dat als iemand 't voelt aan komen en dit niet wil) kan je soms/vaak bij krijgen door pijn pulsen bv boven de schouder(niet altijd idd).En dan is dat toch wel beter dan 2-3 uur out te liggen met alle risico's?? ik vraag dit omdat er gereageert wordt door mensen met veel ervaring,en dit nog steeds onduidelijk is voor me(ondanks de ervaring om me heen). Nu doe ik enkele malen p/w een 2x 5-6ml op een avond.van een wat mindere kwaliteit(nog steeds via de zelfde bron).En ik ben me er erg bewust van hoeveel ik kan nemen op welke momenten.Dit idd door met ml te werken en oplet in welke toestand ik het gebruik. Ik zelf heb nog een vraagje (2).. Hoeveel en voor hoelang is het dat je regelmatig ghb kan gebruiken voor de gevaarlijke afkick verschijnselen een echt risico vormen,voor een "gezonde"niet andere drug gebruikende man rond de 30 jaar.?? en hoelang is ghb er eignlijk al..?? thnx grtz"