Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zie bijlage; ik heb ze eerst een paar weken bewaart in een plastic sd kaart doosje. Daarna heb ik ze laten drogen. Ze zijn nu donkerkleurig hard en geurloos, wat kleiner dan de grote van nagels. Zou ik ze nog kunnen crunchen en oproken in een pijpje?"
"Binnekort ga ik op bezoek bij mn neef, waarbij we gaan experimenteren met verschillende drugs. Beide hebben we ervaring met truffels en wiet en ik binnenkort ook met lsd, nog voor het gebruik wanneer we het samen gaan doen. Ik vroeg me af of gebruik van het een het effect van het ander vermindert wanneer deze bijvoorbeeld de dag daarna wordt gebruikt omdat het rantsoen van bepaalde neurotransmitters lager is door het gebruik van de ene drug. Eigenlijk gaan we alleen zeker wiet en lsd gebruiken, maar voor de zekerheid vraag ik me ook om het andere af. We zijn niet van plan de verschillende drugs te mixen, behalve dan misschien psychedelica met wiet. Zou hevig gebruik van wiet in de dagen voor het gebruik van lsd de effecten van lsd verminderen in bepaalde opzichten? (dopamine?) Ik weet dat na het gebruik van lsd, lsd pas echt volledig merkbaar is minstens een week later en neem aan dat dit ook geld voor shrooms aangezien de effecten erg op elkaar lijken. Ik weet niet hoe het met dmt zit. Zou dmt volledig werken de dag na het gebruik van lsd? Zou lichtelijk stoned zijn tijdens het gebruik van dmt erg ongewenst zijn? Alvast erg bedankt"
"de laatste afbeelding: http://imgur.com/G77tYRC Zijn dit kaalkopjes? Ik vond ze in het bos wat van de rand van een grasveld."
"De resolutie was te hoog, hier is nog een."
"nee gewoon in een sd kaart doosje, het was toen wel koud in nl en zo gauw het weer was wanneer ik het kon laten drogen heb ik ze op het balkon in de zon laten drogen."
"Ik kwam er helaas ook pas later achter dat dit ze niet waren, ik was alleen erg stoned toen ik ze plukte en dacht dat het ze, maar in een latere stadia, waren. Daarbij, bedankt voor de tip, ik ga binnenkort naar mn neef die in Friesland op het platteland woont, dus wie weet heb ik geluk"