Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet aan te raden.. Had een caps mdma op en 2 schijfjes.. Ging in die houding zitten, voor de bar, op een leuk feest.. Het zat zo fijn, ben maar blijven zitten na 2 uur begon een vriend zich af te vragen wat ik in godsnaam aan het doen was.. Waar je wel op letten moet: Geef je eraan over, niet denken maar gewoon zitten en rustig alles langs je af laten gaan... ook de muziek en dan voelt alles rustig en chill zodat je echt heel hard kan gaan voor je gevoel Nou, hopelijk dat je iets aan mijn ervaring hebt (speciaal account voor gemaakt om dit even te plaatsen )"