Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"In dit trip report vertel ik over mijn eenmalige ervaring en waarschijnlijke overdosis drugs. Ik begin bij het begin, Ik ben 18 bijna 19 jaar oud en was op vakantie in een mooi vakantiepark in drenthe met een groep van 10 personen. Ik heb al vaker 2cb, xtc, joints en spacecake gehad maar nog nooit lsd geprobeerd. Mijn eerste halve zegel lsd nam ik rond half 7 in, hierna hebben we wat gevoetbalt en een beetje tv gekeken. Na ongeveer 1 uur tijd om half 8 begon ik me wat vreemd te voelen. Ik dacht dat ik wat minder scherp kon zien en ik had het gevoel dat er voor de rest niet veel gebeurde. Althans dat (dacht ik) Om half 9 nam ik een hele 2cb bij omdat ik het gevoel had dat er niet veel meer gebeurde. Ik ging na 40 minuten rond kwart voor tien ongeveer heel erg lekker, de techno/house muziek stond lekker hard aan en ik was heerlijk aan het viben. Visuals had ik toen nog niet. Toen ik op het terras op een van de ligbanken lag te chillen met wat vrienden waarschuwde een vriendin van mij dat ik echt niet mee moest gaan blowen omdat dat wel eens verkeerd kon gaan vallen. Ik moest zelf een beetje lachen omdat we de hele vakantie al grapjes maakte over wie de broek aan had in haar relatie met een vriend van mij en dat ze me probeerde te "temmen". Om een beetje grappig en stoer te doen nam ik heel vlug (in die ene minuut dat ze naar binnenliep) een stuk of 7 goede hijsen van de joint. Toen ze na een minuut terug kwam had ik mijn eigen sigaar weer in me mond natuurlijk. Om 10 uur nam ik nog 3kwart 2cb bij en een halve xtc dit voelde ik na een half uur goed binnenkomen. Ik besloot met een klein groepje een rondje door het park te gaan lopen. Ik merkte van mezelf dat ik langs iedereen heen leefde, het kwam niet binnen wat ze tegen me zeiden en ik kon lastig gesprekken volgen. Toen 2 vrienden uit het groepje terug liepen naar het huisje zou ik nog met die vriendin en een andere vriend een stukje door het bos lopen in het pikke donker. We stonden voor het houten hek van het bos en mijn vriendin en vriend waren aan het overleggen of hun bij zouden nemen. Ze besloten om een hele 2cb bij te nemen. Mij gaven ze niets omdat ze vonden dat ik er nog niet aan toe was. Toen we aan de rand van het bos stonden net door het hek van het bos zag de vriendin aan mij dat het een slecht plan was om door het donkere bos te lopen. Ik stemde er vlug mee in om naar huis te lopen omdat ik me heel verward voelde. Eenmaal bij het huisje aangekomen was iedereen lekker zijn ding aan het doen en het was gewoon gezellig en iet wat druk. De andere jongens van de groep hadden 2 soorten cake gemaakt. 1 spacecake en 1 normale brownie. Ik had helemaal geen besef meer van mijn omgeving en ik nam gewoon een groot stuk van de eerste cake die ik zag. Ze zag het gebeuren en vroeg welke cake ik in godsnaam had genomen. Ik wees naar de ene cake. Ze zei dat ik het vlug moest uit spugen omdat dat niet goed zou gaan aflopen. Ik met me domme kop luisterde natuurlijk niet en kauwde gewoon door. Ik slikte alles door. Vervolgens veranderde de situatie een beetje verkeerd. De vriendin werd vrij bezorgd en paniekerig. Ze riep dat ik alles uit moest spugen of dat ik een shotje moest nemen met zout en water zodat ik zou overgeven. Ook rende ze snel het huisje uit naar het andere deel van de groep om te vertellen wat ik gedaan had. Toen ze allemaal naar huis gerend waren zeiden ze dat ik op de bank moest blijven liggen en rustig moest blijven. Ik vertelde ze dat ik nog nergens last van had en dat er niet zo een probleem van gemaakt moest worden. Ik merkte dat ik een beetje geiriteerd werd omdat ze er zo een "big deal" van maakte. Na een kwartier was iedereen weer rustig en besloten we met 4 mensen een pool party te houden met veel schuim "ruimte hemel" lampen die tegen het plafond schenen en lekkere techno beats. Na dat we het bad hadden gevuld met water en een hele fles badschuim begon het te schuimen als de tering. Het schuim was bijna 1,5 meter hoog en voelde heel erg zwaar aan op mijn lichaam. Ik merkte dat ik het niet meer trok. Ik begon me ongerust te voelen en licht paniekerig. Ik probeerde zo rustig mogelijk te blijven en het niet te laten merken aan mijn vrienden die bij me stonden. Ik vertelde dat ik er uit wou gaan. Ze keken me een beetje raar aan en zeiden dat we er net 5 minuten in stonden. Ik had het gevoel dat het al veel langer was en besloot nog heel even onder de douche te staan naast hun. Uit het niets hoorde ik een oorverdoofend geluid. Het brand alarm ging af en ik raakte wat meer in paniek een paar vrienden renden naar beneden en riepen dat er brand was. Ik schrok me dood en merkte dat ik me onveilig voelde. Het was heel erg druk in de jacuzzi/ sauna en douche lounge en ik had het heel erg warm. Toen het alarm stopte na 5 minuten zeiden ze dat het een grapje was. Het alarm was afgegaan door alle stoom en waterdamp uit de enorme badkamer. Ik zei dat ik me ging afdrogen en probeerde rustig mijn spullen te verzamelen zoals een droge onderbroek en handdoek. Ik denk dat ik 3x vanuit de begane grond naar de 3e verdieping ben gelopen omdat ik elke keer vergat wat ik aan het doen was. Toen ik uit eindelijk klaar was met afdrogen en een droge onderbroek aan doen ging ik alleen op bed liggen met de lichten aan. Ik probeerde te kalmeren. Na 5 minuten liggen begon ik te zweten als een otter en ik weet het niet meer zeker maar ik dacht dat ik hartkloppingen had. Ik zag heel veel bewegen en de visuals waren overal te zien. Echter was ik me nog wel bewust waar ik was, wie wie was en kon ik nog lopen. Ik klede me om en ik liep voorzichtig naar beneden waar de rest zat. Daar voelde ik dat het niet goed met me ging door alle drukte en harde muziek. Ik aarzelde heel even en vroeg aan mn beste vriend of die mee wou komen naar zijn kamer om the hobbit te kijken. Hij wou liever bij de rest blijven maar zag hoe ik er aan toe was. Hij liep mee en maakte het bed mooi op zodat ik lekker kon liggen. Hij zette een stoel naast me en begon mee te kijken. Na ongeveer een half uur zei ik dat het wel weer ging en ik liep met hem mee naar de drukte. Na 10 minuten gezeten te hebben ging het fout met me. Ik seinde mijn beste vriendin of ze mee wou komen. Ze liep mee naar boven en ik ging liggen op dr bed. Ze vroeg me of het nog ging met me en wat ik zag/voelde. Op dit moment had ik de neiging om haar te vragen of ze de ambulance of politie kon bellen omdat ik heel erg bang was dat ik dit niet zou overleven. Alsnog zei ik dat het wel oke ging met me en ik vroeg of ik op haar bed mocht blijven liggen. Ze vond het goed en wou zelfs bij me gaan liggen. Ik zei dat dat niet hoefde omdat ik geen zin had in gedoe met een maat van me en tevens haar vriend. Ze zei dat dat echt niet erg was maar het hoefde niet als ik het niet wou. Na tien minuten gepraat te hebben zag ik hele erge visuals en mijn vrienden zei dat ik normaal moest doen met mijn ogen. Ik was aan het rollen en aan het knipperen terwijl ik er niks aan kon doen. Toen 10 minuten later voelde ik me weer iet wat beter. Ik zei dat ik ging slapen en ging op mijn eigen bed liggen. Na 5 minuten gelegen te hebben veranderde alles. Ik tripte super hard en alles om me heen bewoog en verkleurde. Het leek alsof ik een soort bewegend snapchat filter voor mijn ogen had. Ik besloot om geen hulp te roepen en af te wachten. Ik had geen besef meer van tijd, plek of bestaan. Ik dacht dat ik die dag al 100x had meegemaakt en dat al mijn dierbaren wisten hoe slecht het met me ging op dat moment. Ik dacht er aan hoe ze afscheid aan het nemen waren van mij en ik dacht dat ik in het ziekenhuis bed lag. Ik durfde mijn ogen niet meer dicht te doen omdat ik bang was dat ik niet meer wakker zou worden. Na een kleine 2,5 uur aan kneiter harde visuals gezien en gevoeld te hebben werd het wat minder. Ik kon weet praten en ik werd me weer meer bewust van mijn omgeving. Wel zag ik nkg steeds visuals maar niet zo erg als toen ik in mijn eigen kamer lag. Ik liep naar beneden vroeg mijn beste vriend of hij the hobbit verder wilde kijken hij stemde in en daar lag ik weer voor een half uur op bed te kijken. Het was een aparte ervaring om the hobbit te kijken terwijl je visuals hebt. Toen rond 4 uur snachts liep mijn kamergenoot de filmkamer binnen en vertelde dat die naar bed ging. Ik liep met hem mee en bedankte mijn beste vriend voor het meekijken en opletten op mij. Ik ging op bed liggen en kon gelukkig weer een klein gesprek beginnen Ik durfde mijn ogen weer te sluiten en daar begonnen de visuals weer opnieuw. Gelukkig niet meer zo heftig als op het hoogte punt. Ik bleef muziek horen in mijn hoofd en viel na een goede 30 minuten eindelijk in slaap. De volgende dag werk ik pas om half 3 wakker en ik leefde nog! Ik was nog nooit zo blij geweest om wakker te worden als toen. Ik merkte aan mezelf dat ik opgelucht was. Dit doe ik nooit meer. Ik ga zeker nog wel 2cb, xtc of wiet gebruiken maar nooit meer gebruik ik lsd of een combinatie zoals dit. Ik heb het gevoel dat ik geluk heb gehad en heb dit als een "bijna dood" ervaring beschouwd. Ik hoop dat jullie van dit trip report hebben genoten en iets hebben geleerd! Tot de volgende keer✌"
"Hardcore_frk zei: Lekker combo, kerel! Tot de volgende de keer! Klik om te vergroten... Thanks man!!"
"Hoi ik ben jelle en ik ben 18jaar dit is mijn 1e keer dat ik 2-cb heb gebruikt. Ik heb in de lockdown besloten om met 1 vriendin 2cb te gebruiken. Door omstandigheden met strenge ouders die van niks mogen weten en plek tekort hadden wij besloten om een hotelkamer te boeken op een zaterdag. Zogezegd zogedaan hebben wij de hotelkamer geboekt (een mooie 2persoons kamer met een enorme muurspiegel). We hebben besloten om 5 uur de kamer op te gaan en daarvoor snoep, redbull en wat andere snacks te halen. Ook kocht ik een halve fles champagne omdat ik dat echt top vindt. Eenmaal bij de hotel kamer aangekomen en ingecheckt maken we het ons comfortabel door spullen een plek te geven en onze kleuren lampjes neer te zetten verspreid over de kamer. Daarna zijn we op bed gaan liggen en tot een uur of half 6 hebben we een beetje gechilled. Omdat we al stevig middag eten hadden gehad aten we alleen wat ramen noodles. Om kwart voor 7 nam ik zelf 3/4e pil in en zij 1 hele. Het eerste half uur a 3 kwartier hebben we gepraat over koetjes en kalfjes en zat ik zelf erg op te letten of ik dingen zag bewegen of visuals had. Maar helaas helemaal niets. Na ongeveer 3kwartier voelde ik een goede fijne spanning opkomen. (Een beetje wat je vroeger had als kind wanneer je de volgende dag op schoolreisje ging). Ook voelde ik lichte spanning op mijn kaken en begon ik soms een klein beetje te klappertanden. We besproken de apartste dingen en hadden ook wat muziek opgezet. Na een tijdje zaten we voor het raam de sneeuw te bekijken en hadden we allebij het gevoel dat de sneeuw naar boven viel inplaats van naar beneden. We besloten om nog voordat de avondklok inging een stukje te lopen achter het hotel. Ik merkte dat het gras groener was dan normaal ook al wat het al donker. Om kwart voor negen kwamen wij terug bij het hotel en dronken we wat. Om 20:08 namen we bijde een halve pil bij. Na ongeveer 3kwartier praten en liggen ging ik beseffen dat we maar een heeeeel klein zandkorreltje zijn in een zandbak zo groot als de oceaan. Maar dan met het universum. Ook begon ik gevoelens te krijgen waarvan ik niet wist dat ik deze had. We gingen bijde voor de spiegel zitten en ons zelf bekijken in de spiegel. Ik kon de kleur van mijn ogen niet goed zien omdat mijn zwarte pupillen bijna alles bedekte. Ik merkte dat ik hele koude voeten had en ook een soort drukkende spanning in mijn rug had. Ook ging ik lichte bewegingen zien in het tapijt. Alles waar ik over praate met mijn vriendin was bijna een bijzondere ervaring op dat moment. We gingen rond half 10 bij het raam zitten en keken naar buiten er reden extreem weinig auto's en ik vertelde mezelf dat ik dat gevoel nooit meer kwijt wou. Ik wilde niet meer weg van de plek waar ik toen was. Het normale leven met werk en ouders leek stom en vervelend. Om 10 uur namen we bijde een halve pil bij. Nu had ik 1,75 pil 2cb op. Ik merkte dat ik steeds meer begeleiding wilde van mijn vriendin en dat ik me veiliger en fijner voelde als ik bij haar in de buurt was. Steeds vaker voelde ik mij koud of juist weer erg warm. Om ongeveer 11 uur gingen wij video bellen met een vriend en een vriendin. Op dat moment voelde ik mezelf echt top en was alles super grappig. Ik ging dansend op een stoel staan en we sprongen door de kamer heen. Om ongeveer 12 uur was alleen de vriendin nog aan de telefoon en ik voelde een hele veilige en rust uitstralende sfeer bij haar. Ook zei ik om de 5 seconden dat ze niet mocht ophangen. Na lang gepraat en in de spiegel gekeken te hebben besloten we om 1 uur nog even te videobellen met die zelfde vriend zonder de vriendin. Ik zag zijn wenkbrauwen op het beeldscherm samensmelten tot een unibrouw en zijn hele gezicht vormde door elkaar heen. Ik vond het maar apart en werd wat stiller. Om 2 uur gingen we op bed liggen en de trip zijn gang laten gaan. Ik merkte dat ik het weer heel erg koud had. Om 4 uur snachts werden we wakker en waren we eigenlijk wel uit de trip. We hadden honger en ook veel dorst. De volgende morgen aten we nog wat van de snoep en ruimde de kamer op. Daarna checkten we uit en gingen we ieder onze eigen weg. Mijn eerste keer 2cb vond ik super en heeft de manier waar ik op drugs keek veranderd. Ik merkte na 2 dagen op een dinsdag dat ik het door prive omstandig heden (werk en normaal gesproken een druk leven met weinig vrije tijd) erg zou gaan missen om dit soort dingen te gaan doen. Ik besloot om met de zelfde vriendin en de vriendin met wie we gevideobeld hadden het nog een keer te doen. Omdat ik door sluiting van horeca nog vrij had van mijn werk en ik wist dat ik normaal gesproken niet snel meer zou kunnen afspreken met hun. Die zelfde week besloten we om het weekend weer naar het hotel te gaan en 2cb te gebruiken. Dit ga ik vertellen in een nieuw trip report. Ik hoop dat jullie het een mooi report vinden en dat jullie er wat van opsteken."
"@Samantha1980 heayy samantha, Bedankt voor het lezen en je tips!! Ik heb in mijn vervolgreport geprobeerd goed op je tips te letten!"
"Hoi ik ben jk12 en ik ben 18jaar! Dit is voor mij de 2e x dat ik 2cb gebruik in 8 dagen tijd. Na mijn eerste keer 2cb gebruikt te hebben met een vriendin besloot ik het eerst volgende weekend weer te gebruiken. Dit keer was ik met 2 vriendinnen waarvan er eentje de vorige keer bij was en de andere heb ik de vorige keer mee gevideobelt. Omdat wij niet met 3 personen op een normale kamer mochten stelde ik aan mijn vriendinnen voor om de mooiste suite van het hotel te boeken. Eerst was dit eigenlijk vanwege de prijs een "NoGo" maar ik besloot het toch te doen. Normaal is deze kamer altijd volgeboekt en ik heb normaal gesproken door werk in de horeca ook weing tijd om vrij te nemen. Na contact te hebben gehad met het hotel vonden zij het alleen goed om met 3 personen in de suite te verblijfen als we uit een huishouden kwamen. We hebben maar gezegd dat we uit een studentenhuis komen🙈😈. Wij spraken om 17.00 uur af bij het hotel en gingen inchecken. Toen we bij de kamer aankwamen keken we met grote ogen naar de prachtige en luxe suite. We hadden een grote hoek bank met mooie tv en groot bed met een tv die via een knop uit de vloer tevoorschijn kwam. We hadden ook een prachtig grote douche met een hele grote regendouchekop. Ook stond er een mooi groot los bad. De koelkast was gevuld met champagne, sterke drank, snacks en andere drankjes. Wij stalden al onze spullen uit op het immens grote bureau en vulde de koelkast verder met ons eigen eten en drinken. We hadden leuke neon lampjes, rgb ledstrips, een speciale lamp die het hele plafond er uit laat zien alsof je in de ruimte bent en een speciale ExtraBass box mee. Toen we alles hadden uitgestald liet ik de dames achter op de hotelkamer en sprak ik licht zenuwachtig af met mijn dealer die ik voor de eerste zag. Een goede vriend van mij was gelukkig met hem en zij kwamen achter het hotel aanrijden met 5 pillen 2cb 28mg per stuk. Ik kwam terug op de hotelkamer en liet ze zien. Het waren roze pikachu pillen en we vonden ze er vrij groot uit zien. Ook had een vriendin 3 (qua formaat kleinere) 2cb pillen mee. Om te beginnen nam ik om 18.30 een kleine pil in (ik was erg nieuwsgierig naar wat ik zou gaan voelen). Ondertussen zaten we te kloten met een tv en muziek verbinding en waren we aan het kletsen over onze andere ervaringen. Ik dacht bij mezelf dat het een goed idee was om de champagne al open te maken. We aten wat noodles met heet water en waren lekker aan het chillen. Na ongeveer een half uur merkte ik dat ik me wat hyperder aan het voelen was en dat mijn kaken licht strak gingen staan. Ook voelde ik een soort van aparte spanning in mijn onderrug. Om 19.30 ging de muziek (techno/house) een stuk intenser klinken en kwam ik in een heerlijke vibe terecht. Mijn vrienden kwamen in een zelfde mood terecht en daar stonden we dan met harde maar vibende techno muziek op lekker te dansen en gek te doen. Om 20.00 bedachten we dat we nog even naar buiten zouden gaan omdat om 21.00 de avondklok in zou gaan. Wij liepen door de gangen de lift in om naar buiten te gaan. De lift zelf was bekleed met spiegels waarin ik goed kon zien dat mijn pupillen groot waren. Toen we buiten waren liepen we voorzichtig achter het hotel op een bevroren meertje. De meiden liepen een stuk makkelijker het ijs op als ik zelf merkte ik. Toen ik op het ijs ging staan merkte ik dat ik het niet heel erg vertrouwde en lette erg goed op geluiden die uit het ijs kwamen. Het gras aan de wal was een stuk groener dan dat ik het me normaal herrinerde en ook het toekan logo van Van der Valk was erg fel en kleurig. Om 20.45 besloten we om terug te lopen naar het hotel. Eenmaal terug op de kamer had iedereen wel dorst gekregen. We opende wat mini flesjes remy, bacardi en de ohzo lekkere champagne en dronken wat. Een vriendin had een speciale lamp mee die het hele plafond liet lijken alsof je in space was of in een ander universum.(kijk de foto's maar) Ik merkte aan mezelf dat ik het heel apart vond dat ik op alles goed ging. De muziek, de vibe, de lampjes maar ik genoot ook van het bijzijn van mn vriendinnen. Ik merkte wel dat ik veel temperatuurs verschillen had. Ene keer waren mijn voeten koud en de andere keer waren mijn handen weer koud. Ookal stond de verwarming op 24°C merkte ik er niet veel van. We besloten om een paar tiktok challenges te doen waarbij je bijvoorbeeld een beker op je voorhoofd zet en dan een koprol maakt zonder dat de beker valt. Rond 22.00 was het iedereen wel gelukt en waren we er wel een beetje klaar mee. We besloten ons om te kleden en om 22.15 in bad te gaan. De meiden gingen lekker in bad en ik stond naast ze in de douche. WOW! Dat was een hele aparte ervaring. Het voelde alsof ik alle druppels apart om kon voelen vallen en ik ontdekte een soort van innerlijke rust bij mezelf. De meiden waren lekker aan het babbelen in bad en ik stond diep inmezelf geconcentreerd wat er aan het gebeuren was met me. De muziek stond lekker aan en de vibe vond ik top. Na een tijdje met mijn ogen dicht te hebben gestaan kwamen we in een vond ik zelf gesprek terecht wat ik heel erg fijn vond. Ik kon mijn hart luchten bij hun en we praten over persoonlijke dingen die je niet altijd bespreekt. Ik kreeg heel erg de behoefte om te praten en ik voelde me anders dan normaal erg aangetrokken om met hun te praten en te lachen. Het was toen net 3 weken geleden dat ik hun voor het eerst weer had gesproken in 2 jaar tijd... Rond 11 uur begonnen we het koud te krijgen en besloten we om uit bad en douche te gaan. Ik trok een lekker comfy-trui aan en mijn pyama broek. Toen besloten we alle lichten uit te doen en alle lampjes die we zelf mee hadden genomen aan te doen. We zetten een goede (techno/house) afspeellijst op en dronken wat. Om 11.15 namen we wat pillen bij. Ik nam er 1,5 bij met een totaal op dat moment van 2,5 pil. Na een tijdje werd ik erg onrustig in mezelf en besloot ik op de grond te liggen, ik zette een roze zonnebril op en probeerde de kijken naar het plafond waar de spacelamp op scheen. Dat hielp heel erg want ik werd in plaats van onrustig nu juist wat rustiger in mezelf. We dansten op de muziek en begonnen af en toe op het bed te springen of een rondje door de suite te rennen. Op de een of andere manier merkte ik van mezelf dat ik heerlijk op de vibende techno muziek kon dansen en ook zonder dat de meiden in de buurt waren lekker aan het dansen was op de muziekk. Normaal gesproken voel ik me altijd heel beschaamd als ik dans of iets in die geest maar nu niet. Ik zag alle kleuren levendiger en feller. Na een tijdje ging ik ook raar ruiken het leek wel alsof ik kleuren kon proeven en smaak kon zien. Om ongeveer half 1 nam ik nog een halve pil bij. Erg veel verandering merkte ik niet meer na deze pil, ik merkte wel dat ik als ik goed concentreerde lichte visuals kreeg zoals ademende muren of bewegend tapijt ook zag ik slakkenspoor als iemand langs liep. Als mijn vriendinnen aan het praten bewoog hun mond super snel terwijl ze het zelfde klonken. 2 uur later om 02.30 kreeg ik op eens de drang om erg te praten. Een van mijn vriendinnen die later bij had genomen werd erg druk en kreeg heel erg de behoefte om rond de dansen en lekker te gaan. We gaven haar een koptelefoon en een afspeellijst met zogeheten (8d audio) zodat ze in haar eigen wereld terecht kwam. Op dat moment begonnen ik en mijn andere vriendin diepgaande gesprekken te voeren. Af en toe rende mijn vriendin weer langs en vroeg of ik mee deed. Ik wou heel graag maar ik vond even rusten op bed ook wel lekker. Ik beloofde dat ik met 5 minuten zou komen maar daar kwam uit eindelijk niets meer van... We zijn als een os in slaap gevallen en werden de volgende ochtend wakker in een kamer dat een ravage was😅 . We hadden redelijk honger en besloten naar de winkel te gaan en broodjes te halen. Ik ervaarde de hele trip als super leuk op een toplocatie. Alleen viel het me wel erg op dat ik de trip minder heftig ervaarde als de eerste keer. Na een vermoeiende paar dagen besloten we om het opvolgende weekend nog een laatste keer naar een hotel te gaan om 2cb te gebruiken. Maar dit vertel ik jullie in een nieuw trip report. Ik hoop dat jullie er van hebben genoten of geleerd hebben. Groetenn"