Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel herkenbaar. Ik heb ook alleen de honger als ik bier op heb. Na een tijdje wekelijks gebruik ben ik nu weer 'normaal'. Doe al 3 weken geen coke meer in het weekend en het verbaasd mij wel hoe makkelijk ik eigenlijk nee kan zeggen. Moet zeggen dat het ook icm geldbebrek is. Maar als ik zou willen zou ik zo weer kunnen halen. Schuldgevoel heb ik alleen nooit echt gehad in grote vorm."