Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik word altijd blij van een verdiende beloning. Vind mezelf niet speciaal genoeg om elke dag een beloning te krijgen, maar zo 1 keer per 3 weken/maand. Die modus heb ik al 25+ jaar kunnen volhouden. Sommige weekeinden zijn dus saai, burgerlijk etc. Maar die ene avond dat je mag, is genoeg om even op te laden. Hoop dat je een dergelijke modus kan vinden. Wees niet te hard voor jezelf als het mis gaat (en het is wekelijks raak), iedere dag/week die je wel meepakt en nuchter bent, mag je trots op zijn. succes, je kunt het!"
"1x per maand ongeveer. Heb gezin/normaal ritme en wil beide 'levens'"