Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag Mensen, Ik hoop of jullie kunnen zeggen (indicatie geven of het waarschijnlijk is of niet) of er GHB in ons drankje is gedaan. Het volgende is het verhaal: Wij zijn met een aantal vrienden op stap geweest. Ieder had ongeveer 16 drankjes (alcohol) op in een tijd spanne van c.a. 4 uur. We zijn aardig wat disco's binnen geweest en hebben ons drankje niet altijd in de hand gehad (maar ook op een bar laten staan). Op een gegeven ogenblik zijn we naar buiten gegaan om naar de volgende tent te lopen toen een van ons "kut zat" was, alnaar zijn eigen woorden. Hij moest persee naar huis en kon niet meer lopen. Ik heb hem een schouder gegeven en we hebben een taxi gepakt. Daar moest hij bijna kotsen en is vrijwel direct in slaap gevallen. Aangekomen bij het hotel zijn we uitgestapt. (heb hem de taxi uit moeten duwen)Hij kon nu wel nog zelf lopen, is daar op een van de bedden geploft en vroeg nog een kots emmertje Wij die emmer gegeven, toen lag hij out (met zijn kleren nog aan). Ik ben vervolgens gaan douchen (naar mijn gevoel ook goed zat) en ben naar mijn eigen kamer gegaan en gaan slapen. Ik kan me nog herinneren dat ik goed geil was... zo erg als met XTC of Coke zeg maar. Had geen probleem met potentie... wat opzich met veel alcohol eigenlijk wel een probleem moet zijn toch (wel zin hebben maar niet omhoog krijgen)? Ik kan me niet herinneren dat ik met alcohol zuipen normaal ook zo geil ben. Ik lag op bed best kort af te ademen, ik dacht dat dat wel normaal was als je echt goed zat bent. Ik kan me niets herinneren van een draaierig gevoel, maar toen ik even later weer wakker werd moest ik wel naar de badkamer om effe te kotsen. Nu na 2 dagen ben ik nog steeds vaag, ik merk dat ik agressief ben en er naast lul. Ook ben ik naar gevoel overmoedig (het zelfde als je coke hebt gebruikt). Ik heb 48 uur terug niets meer gezopen, maar kan me slechts vaag delen herinneren, maar dat vaag gevoel blijft. Nu gaat bij mij al een alarm belletje af. Heeft een of andere hufter GHB in onze drank gedaan of niet? Mijn kamaraad (die kut zat was naar eigen zeggen) had zeker vaker gezopen en dit was voor hem de eerste keer dat hij ineens zo knal "zat" was. 30min ervoor was hij toppie en ineens klapt het erin zo vertelde hij me de dag erna. Dat laatste komt bij mij over als GHB.. maar is dat ook zo of kan dat ook komen door de alcohol? Mijn vraag aan jullie: wat voel je (direct maar ook 2 dagen daarna) nog als je een combo hebt gehad van GHB en Alcohol? Zoals hierboven aangegeven: ik heb het gevoel dat ik coke heb gehad, (de symptomen) maar ik weet zeker dat ik niets heb gesnatst! Ik wordt op dit moment wel para... het idee dat iemand kwade bedoelingen heeft en je iets toedient maakt me gek en achterdochtig. P.s. De kans is groot dat we een verkeerd drankje mee hebben gepakt op de bar (dus waar iemand iets in heeft gedaan). Graag tips en ervaringen! Dingen die ik niet kan rijmen met alcohol gebruik alleen: - op bed heel kortaf ademen (bijna hyper) - delen niet meer weten te herinneren - para zijn (nu ik aan GHB denk) - overmoedig zijn (nu 2 dagen erna nog) - nu na 2 dagen methodologisch denken (net als met coke het gevoel hebben dat je alles perfect weet) - het ineens kut zat worden van een van onze kamaraden terwijl het aantal drankjes per uur niet omhoog is gegaan - geen potentie problemen (juist een potentie versterkende ervaring gehad net als viagra)"
"loadrunner zei: Wat het is weet ik niet... De kans is groot dat je last hebt gehad van een bacterie, hebben jullie nog shoarma gegeten ervoor ? GHB proef je namelijk wel. voedselvergiftiging waaronder samonella slaat ineens in als een bom, en je bent doodziek ervan, para en zweterig.. Klik om te vergroten... Ja we hebben daarvoor in een tent wat gegeten (geen shoarma), maar de tenten waar wij hebben gegeten hebben allemaal één of meer sterren, dus kan me niet voorstellen dat die kut voedsel op tafel zetten. Daarnaast: hoe kan het dat ik dan nu na 2 dagen nog steeds dingen voel zoals bij coke na 2 dagen nog steeds kan voelen? (agressief, para, overmoedig)... dat heeft toch niets met voedsel vergiftiging te maken?"
"loadrunner zei: ik heb een keer samonella opgelopen , en was ook geestelijk ziek ervan. dat deed me hier aan denken Ghb is na 12 uur al uit het bloed, of niet aantoonbaar mss kan je een testje laten doen bij de dokter. of er o.a. ook bacteriën of ziekteverwekkers aangetroffen worden. Klik om te vergroten... Ik snap dat je dit er wellicht aan doet denken, maar ik heb al eens eerder een voedselvergiftiging gehad en geloof me, dan loop je niet geil rond hoor! Laat staan die andere zaken... ik denk toch iets van drugs... Zoals jij aangeeft kan het geen GHB zijn (na 12 uur niet meer aantoonbaar) maar wat zou dan nog wel na 48 uur aantoonbaar zijn en dezelfde effecten hebben als wat ik heb omschreven (zie lijst beneden)? Bovendien vraag ik me het volgende af: het feit dat de werkzame stof van GHB niet meer aantoonbaar is in het bloed wil niet zeggen dat de biochemie van de hersens op orde zijn. Wellicht dat dat wat langer nodig heeft en dat daarom wel effecten waarneembaar zijn terwijl de werkzame stof niet meer aantoonbaar is? (geen idee of dit klopt, maar lijkt me logisch) Lijst met drugs: Alcohol 6 – 24 uur Cannabis 1 – 3 dagen (incidenteel gebruik) 2 tot weken (chronisch intensief gebruik) Cocaïne 2 – 4 dagen (incidenteel gebruik) tot 8 dagen (intensief gebruik) XTC tot 72 uur Amfetamine 1 tot 4 dagen Efedrine tot 72 uur Paddo’s minder dan 24 uur (wordt alleen getest bij intoxicatie) GHB tot 12 uur LSD tot 48 uur (afhankelijk van de dosis) Heroïne tot 8 uur (geldt voor aantonen van heroïne zelf) 3 – 5 dagen (geldt voor aantonen van heroïnegebruik) Morfine tot 3 dagen Opium tot 3 dagen Methadon 3 – 5 dagen Benzodiazepinen 12 uur tot 2 weken ( afhankelijk van het gebruikte middel) Mescaline tot 72 uur DMT tot 72 uur PCP tot 48 uur Khat tot 1 dag Lachgas niet aantoonbaar"