Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja klopt, in het hoogtepunt van de trip had ik clockwork orange ook niet hoeven zien, denk dat ik dat niet had getrokken...Maar het is echt een ideale film als je een beetje aan het uittrippen bent. Al met al, het was een zeer geslaagd weekend!"