Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik heb afgelopen weekend een flinke dosis (30mg) 2cb genomen ik had een ingrijpende maar niet onaangename trip. Maar sinds maandag nacht (het is nu donderdag), slaap ik slecht ik droom erg naar en word gedesorrinteerd wakker en weet dan niet of ik nog slaap of wakker ben. Ik kom daarna niet meer in slaap en ontwikkel een soort van paniekaanval waarbij ik moeite krijg met m'n ademhaling. Wat raden jullie aan om te doen? mvg, Jeroen"