Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gisteren een klein beetje saus gemaakt en ipv azijn voor het eerst met citroensap gewerkt om de pH te corrigeren. Ik vond de oplossing alleen te dun dus ik heb de boel daarna nog even flink uitgekookt rond de 130 graden celsius. Uiteraard wel goed blijven roeren maar helaas werd de boel toch echt ijstheekleurig . Komt dit misschien door de citroensap (oververhit geraakt) en is het nog geschikt voor consumptie? Bedankt alvast!"
"Okee thanks, ik ben weer gerust gesteld !"
"Misschien een beetje late reactie maar ik denk dat ik die peacejes ook gehad heb. Zat rond de 100-110 mg MDMA in. Lekkere dingetjes! Sterkste wat ik ooit gehad he waren de paarse HD's , getest op 156 mg MDMA."
"Ben vanmiddag even langs het kentron geweest en ze schatten daar dat op dit dit moment zo'n 50 % (!) van de pillen geen MDMA bevat. En als het toch aangetroffen wordt, is de dosering meestal erg laag. DreamerOfDreams zei: pas een beetje op met je sarcasme, mensen zouden je nog geloven Klik om te vergroten... Wel eens van microdots gehoord? LSD in pillen kan dus zeker wel maar wordt bijna nooit als XTC verkocht."