Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben nieuw hier dus ik weet niet of deze vraag al is beantwoord, maar ik kon het iig niet vinden. Ik wil graag een keer DMT proberen en ik las hier dat het het beste is om het met een lange dunne pijp te doen. Ik heb zelf een glazen pijp van 30 cm, ik vraag me af of deze goed is om ervoor te gebruiken of dat ik juist de hele DMT-ervaring verpest. Ook heb ik een bong, maar is dan de kans om de DMT te verbranden groter of kan ik deze ook gebruiken? Ik heb geen idee hoe ik aan DMT kom, maar ik ga nog maar even zoeken naar hoe je het zelf maakt dan. Maar volgens mij ga ik dat toch helemaal verprutsen!"