Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, een vriend van mij gebruikt hier en daar wel eens cocaine, afgelopen tijd een beetje te vaak, namelijk elk weekend. Nu wil ik hem helpen wat minder cocaine in zich te krijgen. Hoe ik dat wil doen? Ik wil cocaine samen met iets anders mengen, dus bijvoorbeeld met fijngestampte paracetemol om even snel een voorbeeld te noemen. Maar welk middel lijkt nou echt heel goed op cocaine & zal mijn vriend niet merken? Dus wat kan ik het beste mixen met cocaine om aan hem te geven? PS: Waarom ik dit wil doen? Hij verspilt al zijn geld, hij heeft een 'maximum hoeveelheid' : namelijk 2 gram. Maar als ik hem dus 1 gram cocaine gemixed met 1 gram van iets anders geef, heeft ie maar 1 gram cocaine op terwijl hij 2 denkt op te hebben. Dit bespaart hem geld en gezondheid. Ik heb hem namelijk beloofd 1 gram gratis te regelen omdat hij mij `t vorige weekend heeft getrakteerd op drankjes mvg"
"Beste gebruikers ik gebruik al sinds anderhalve maand bijna elk weekend 2x XTC, heb dit ttot nu toe 3 weekend niet gedaan, maar die 3 niet achter elkaar, dus gewoon effe een weekje neit gedaan bijv. Ik ben 16 jaar, en weeg 50 (ja ik weet erg slank maarja) Waarom ik het gebruik?: Ik merk dat alcohol niets voor mij is, veel te duur en bovendien het gevoel wat ik ervan krijg is niet eens chill. En nuchter opstap gaan is ook niks voor mij, na 5 minuten dansen word ik al moe/slaperig/wil ik naar huis etc. Zodra ik XTC op heb ben ik een veel ander mens, veel vrolijker etc. Ik merk ook dat ik uitgaan echt leuk vind door XTC, omdat ik me nooit verveel dan Waar zit nou mijn probleem? Ik gebruik heel veel. 2x per week, soms 3x, soms 1x Wat ik slik, ligt eraan, als een pil 120 mg is slik er 2 of 2 en half, als hij 180 is slik ik er anderhalf of maximaal 2 Nu is mijn probleem dus, ik weet niet wat 'maximaal' is voor mij, ik wil graag eens 3 of 4 pillen slikken op 1 avond, maar ik ben bang dat ik dalijk in het ziekenhuis beland, dus daarom vraag ik: Wat is het maximale wat ik kan verdragen zonder in het ziekenhuis (of erger) te belanden? BTW: Ik ben een goede gebruiker, ondanks dat ik 16 ben. Voordat ik de pillen neem, neem ik een uurtje van te voren een vitamine C pil van 1000mg, en dit doe ik ook als ik weer thuis ben. Verder drink ik per uur 1 tot 3 glazen water, rust ik genoeg uit en als ik zweet oid zorg ik voor genoeg koeling. mvg"
"afgelopen week weer gebruikt maar vond er niets meer aan voelde gisteren (zaterdag) echt totaal niks meer van het gevoel en voelde me alleen maar kut erdoor Ik heb besloten om een maand of 2 te stoppen want ik vind het echt kut om niet meer hetzelfde gevoel te hebben als vroeger."