Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Eén persoon zegt iets over het fight of flight mechanisme dat op hol kan slaan. Serieus mensen, dit heb ik al een jaar, komt wel door enorme pijnen en dat ik zo in paniek was geraakt dat ik keiveel adrenaline aanmaakte en dit is inderdaad blijven hangen. Laat ik jullie zeggen, ik heb alle dagen teveel adrenaline en dat is een ware hel, mijn armen en handen doen constant pijn omdat het je bloed zo doet naar je ledematen gaan, en als je dan niet kan sporten is het echt een hel, adrenaline is een panikogene stof dus je voelt je een hele dag echt rot, ik zou maar zeggen, ik lig s nachts KLAAR wakker in mijn bed, kan niet slapen zonder slaappillen, en dit heeft mij echt doen beseffen dat wij er niet bij stilstaan hoe gelukkig we zijn zo lang we normaal functioneren. Ene keer het niet meer vanzelfsprekend is besef je maar hoe gelukkig je was. Dus ik heb maar één boodschap voor jullie guys, don't mess too much with your system. Het kan wel eens totaal fout uitdraaien hoor. En dan is je leven helemaal niet meer hetzelfde. Groetjes."