Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi hoi, Ik ben hier pas nieuw, en ik weet ook niet precies of ik mijn vraag nu op de juiste plek plaats.. Ik gebruik best wel veel gecombineerd. Zo en zo heb ik al medicatie v een arts(remeron, seroxat, lormetazepam en oxazepam) Nu heb ik weer v een andere arts sinds kort tramal 50 mg, wlke ik nu 4 maal daags neem. Ook blow ik in 3 dagen 5 gram, en drink er een pilsje bij. Sinds een paar weken gebruik ik er ook af en toe om de paar dagen een xtc pilletje bij. Ik voel me niks beter of goed, maar heel erg dood...Het is er zo ingeslopen en van het een kwam het ander....stopppen nu lukt me niet...Maar ben bang dat ik me een beetje ook vergiftig..Mss heeft iemand hier een advies voor me? Groetjes Janne"
"Ik schrik er best wel van Stiekum weet en voel ik het ook wel.....weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet."
"ik ben bij de ggz, hier heb ik ook de medicatie van, behalve de tramal dan.."
"Ik heb een vraag, ik heb tramal 50 mg. Nu wilde ik weten welk effect je hiermee kan bereiken en hoeveel je er dan van in moet nemen? Sorry geen ervaring mee... Bedankt alvast... Greetzzz Janne"