Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee, Mijn vraag is het volgende ik weet dat vroeger de prijzen anders lagen dan nu toen betaalde je gewoon 0.75 cent voor een pilletje. Nu ligt het bij inkoop al gauw rond de 4 a 5 euro en in grotere getalen 3 euro. Hoeveel betalen jullie normaal gesproken voor een pilletje of voor grotere hoeveelheden? Groeten!"
"Beste waren: Blauwe Druppels ging echt te lekker. Roze diamantjes als 2de. Rode duivels waren heerlijk zeker omdat dit mn eerste pilletje was. Witte hartjes maar deze waren crap. Witte sonics vielen tegen, De blauwe daarintegen zijn super! Dus ik blijf bij de Druppels!"