Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ha allemaal! Nieuw lid op het forum en ben lekker door de tripervaringen aan het lezen. Heb zelf niet heel veel ervaring met RC's maar wil graag mijn blik verbreden. 3-cmc is mijn eerste probeersel en ongeveer 1.5 uur geleden een dosis van 60mg oraal ingenomen. (laag beginnen leek me wel slim). Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet heel veel merk maar we gaan het zien. Iemand nog tips van leuke RC's om te proberen in zowel sociale alswel relaxende (solo) setting? Wat ik zover heb gevonden is 6-apb wel interessant voor feestjes, klopt dit? Thanks voor de info en hoop nog vele mooie verhalen te lezen/te ervaren"
"Dirkjan zei: Niet om gelijk je bubbel kapot te maken maar echt een spektakel ga je niet krijgen met 3-cmc Klik om te vergroten... Heb een redelijke dosis energie gekregen nadat ik nog een bommetje had gemaakt van 100mg. Heb verder eigenlijk alleen xtc gebruikt en wiet dus heb zeker even kunnen genieten haha. Nog nooit zo vrolijk en energiek mensen kapot gemaakt met gamen. Gelukkig vandaag vrij want de jezus geen oog dicht kunnen doen. Tien punten voor euroshop speed XD Dirkjan zei: 6-apb is zeker een hele interessante rc. Het lijkt op MDMA maar duurt veel langer. Aanrader absoluut. Ongeveer 120 mg zou ik aanrade Klik om te vergroten... Deze is besteld, ben benieuwd! Boyman zei: Als je geïnteresseerd bent in psychedelica/visuals zou ik je zeker verdiepen in 1P-LSD en mijn favoriet: 4-HO-MET. Dat is denk ik wel de meest visuele drug die er is. Lees je dan ook zeker even in over set en setting. Klik om te vergroten... Denk dat psychedelica niet echt voor mij zijn weggelegd. Of beter gezegd iig niet in een solosetting, vind het toch maar een beetje eng. Boyman zei: Verder ben ik zelf enorm te spreken over 2F-Ketamine. Geeft mij een warm euforisch gevoel en een prettige dissociatie. Klik om te vergroten... Klinkt goed, misschien in de toekomst maar eens proberen."