Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals al werd verteld, is het per persoon verschillend qua onthoudingsverschijnsellen. Het zal eraan liggen hoe veel en hoe vaak je blowde. Door de hoge THC waardes tegenwoordig krijgen veel stoppende blowers (waaronder ook ik) een depressie, die ook al werd opgebouwd tijdens de blowperiode. Als het dus zo is dat je in een depressie beland, krijg je vaak de bijverschijnsellen zoals angst en paniekaanvallen. Waardoor dus ook al wat jij zei, chronischehyperventilatie door komt. Maar als je een vrij sterk stabiel persoon bent zal je je waarschijnlijk alleen een paar weken onrustig voelen en weinig slaap krijgen. Ook zal je na loop van tijd weer meer energie krijgen en je fitter dan ooit voelen. Ik hoop voor je dat er weinig aan de hand is en dat je er snel doorheenkomt. En als je dus werkelijk paniekaanvallen krijgt en depressieve gevoelens, zou ik maar zo snel mogenlijk naar de huisarts gaan. Je kan mij ook nog dingen vragen over die nare bijverschijnsellen want daar ben ik na 2 jaar geploeter wel een expert in. Je kan trouwens gewoon maar beter helemaal kappen, want als je er niet goed tegen kan kweek je alleen maar nog meer depressie en in het ergste geval beland je in een psychose. Ik wens je veel succes kerel :P Het word wel zwaar, maar het is het allemaal waard!"