Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi iedereen, ben nieuw hier, en ook nieuw met het kweken van de stoeltjes. Heb op 11-12-08 de growkit gesoakt, en nu 7 dagen later zie ik nog geen enkel verschil. de growkit staat op een kast waar voldoende licht bij kan komen en in die kamer is het gemiddeld altijd tussen de 20 en 25 graden (savonds tegen de 20 en overdags tegen de 25) Ik zie alleen smorgens ietsjes condens in de zak en in de bak zelf al eigenlijk sinds dag 3 een klein wit pluisje. omdat de kamer verwarmt word door een cv zat ik eraan te denken om een natte doek op de cv te laten drogen om de luchtvochtigheid in de kamer wat op te schroeven. zijn hier anders betere methode's voor? en is het verstandig overdags het raam een stukje open te zetten voor frisse buitenlucht in deze kamer, of is er dan kans dat het te snel afkoelt waardoor ze het niet gaan redden ? Kan bijna niet wachten tot ik ze kan zien groeien Groetjes"
"Hoi Had een growkit besteld, en die bleef nogal lang weg. wat blijkt, was niet thuis op het moment dat het pakketje werd aangeboden en de postbode die hoogstwaarschijnlijk zelf een portie stoeltjes op had heeft het afhaalbericht bij de buren in de bus gemikt. Krijg hem vandaag van de buurvrouw, dus ik naar het postkantoor om het kitje op te halen. (een 13 dagen later dus) nu verwacht ik niet dat het postkantoor haar pakketjes in de koelkast bewaard. dus nu ben ik bang dat het kitje mischien niet meer goed is. het ziet er vrij goed uit, alleen dat witte dons wat je op de witte steentjes (geloof perliet) zie je er niet echt op (wat ik bij me eerste growkit wel zag) en de steentjes zien er wat plakkerig uit. Zo op het eerste oog lijkt er niks mis met de growkit, maar ben toch nieuwsgierig. als ik begin met soaken. heb ik dan kans dat hij het gewoon nog doet, of is het gewoon duidelijk game over met deze kit. en als hij het doet, zijn de stoeltjes dan nog wel eetbaar, of waag ik me dan aan giftige stoeltjes ? Hoop dat iemand mij daar wat over kan vertellen. In ieder geval gaat me eerste kitje helemaal goed nog een paar dagen en dan kunnen we weer naar kabouterland"
"Na 3 weken op het postkantoor te liggen, kan ik vertellen dat de kit gewoon nog perfect werkt, na 8 dagen zie ik nu 3 mini stoeltjes :P de vorige kit waren het er 2 op de eerste dag Ga vanavond nu de eerste kweek flush gedroogd is ( 9,5 gram droog ) samem met mijn vrouw een leuke trip maken Zal zeker me ervaring delen, denk dat we beide 3 gram droog consumeren, en gezien ik totaal niet tegen de smaak kan, denk ik dat ik ze net als de vorige keer in me championensoep die ik uiteraard wat af laat koelen voor ik deze aanvul met de speciale stoeltjes dan kan ik er zelfs nog wel op kauwen, maar dan is het gewoon echt eetbaar. Groetjes en tot snel"