Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goede avond Ik heb een vraagje, ( eerst even van informatie) Mijn vader is 22 mei opgenomen in een verslavingshuis voor alcohol. Hij ging eerst de detox in daar kreeg hij diazepam voor een paar dagen dit werd geleidelijk afgebouwd. Ik denk dat zijn laatste gebruik was van diazepam 24 mei. Hij is nu naar een andere afdeling gegaan om zijn behandeling voor te zetten. hier mag geen diazepam gebruikt worden. wat is nu het geval vorige week is zijn urine gecontroleerd en hun hebben geconstateerd dat de waarde van diazepam verhoogd was. ik heb al gevraagd aan mijn vader of het ook de diazepam kon zijn die die heeft gehad voor de eerste paar dagen. Dit was niet het geval want eerst was zijn waarde minder hoog dan deze keer. Geloof me mijn vader is geen man die diazepam slikt zonder dat hij het voor geschreven krijgt. Ik zou ook niet weten hoe die daar moet aankomen. Hij mag wel naar buiten toe maar hij zit in een plaats waar hij niemand kent en hij is ABSOLUUT niet iemand die gaat zoeken naar diazepam echt niet. daar vertrouw ik hem 100% in. Ook is hij vrijdag naar huis gekomen voor het weekend, hij heeft hierbij geen alcohol gedronken. ( je moet blazen als je terug komt) hij moet afkicken doet hij dit niet kan hij in korte tijd overlijden. Mijn vader gaat hier 100% voor heeft geen alcohol gedronken sinds hij daar is en geen diazepam geslikt vanaf het moment dat het helemaal afgebouwd is. Toen ik hem net aan de telefoon had was hij helemaal overstuur, hij weet niet wat hem overkomt en snapt er helemaal niks van. ik heb ook een paar dingen gevraagd aan hem omdat ik dacht dat zijn urine van dit weekend is getest en dat was niet zo het was urine van vorige week toen hij nog geen 1 keer naar huis is geweest. het is een beetje een lang en misschien moeilijk verhaal, maar wat kan er hier mis zijn gegaan? ik heb al gezegd per ongeluk verwisseling van urine ( waarop de afdeling reageerde nou dat is me nog nooit overkomen) mijn vader zei misschien dat zijn lichaam hier anders op reageert??? ook al gevraagd of iemand een pil in zijn drinken heeft kunnen doen ( leek hem sterk meneer van de afdeling) maar hoe kan het dan zo zijn dat mijn vader aan diazepam kan komen??? ( wat hij niet doet want geloof me zo is hij echt niet) hebben mensen misschien meer verstand van diazepam??? of iets ik ben echt kapot hiervan, hij kan hierdoor naar huis gestuurd worden en dat kan hij nu echt niet gebruiken. hij heeft zo zijn best gedaan en dan gebeurd er dit?? ( ongeveer) 24 mei laatste diazepam daarna test gedaan diazepam was laag later weer een test gedaan diazepam was weer hoog. als je er nou vanuit gaat dat hij dit niet zelf vrijwillig of bewust heeft genomen zijn er dan nog andere verklaringen voor dat ik op bezoek ga en het ga bespreken met de leiding daar?? Groetjes"
"kan het dan ook kloppen dat de waarde hoger is al de test daar voor? als ik het goed begreep had die al een urine controle gehad waarbij de waarde van de diazepam lager was, waarschijnlijk paar dagen later weer een test gehad en toen was de waarde weer hoger."
"Maar klopt het dan ook dat de waarde eerst lager was dan nu? want dat is dus het probleem bij eerdere controle van urine was de waarde lager dan nu,,"
"ik heb de testen hier, hij is naar huis gestuurd gister avond opgehaald. tot nu toch nog geen alcohol gepakt! ( jippieeee) maar goed hier onder zal ik de uitslagen neer zetten! Eerste test 21-05-2014 Toen kwam mijn vader daar voor de eerste keer en moest hij een test doen, Kreatinine urine was 9.8 Amfetamine ur 110 Benzodiazepine 156 05-06-2014 toen zat mijn vader al beneden bij de voortgezet behandeling, dit is zijn test uitslag ( was goed want hij kwam net van detox af ) Kreatinine urine 5.5 Amfetamine ur 18 Benzodiazepine 1499 ( dit klopte want papa had diazepam gehad voor het afkicken) Methadon urine 30 ( wat wij heel raar vinden zomaar opeens) 09-06-2014 Kreatinine urine 15.4 Amfetamine ur 163 Benzodiazepine >3000 ( dit is dus diazepam hij zou dus stiekem pillen hebben geslikt als je goed kijkt zitten er 4 dagen tussen de testen dus mijn vader zijn waarde is verdubbeld in 4 dagen) Cocaïne 36 ( ook zo maar op eens zit er dit in zijn urine hier hebben ze niks van gezegd want het was een normale waarde (???) ) Methadon 26 ( weer raar want waarom zou mijn vader methadon slikken) verder denken wij aan urine wisseling, er zit daar een man die medicatie krijgt voor adha ( amgetamine) hij krijgt ook methadon plus hij is coke verslaafd... helaas wil de begeleiding hier niks over horen! maar we gaan vandaag een urine test en bloed test aanvragen bij de huisarts zodat we kunnen vergelijken. de test is een week geleden door hun gedaan dus dan MOET het nu nog steeds in zijn urine zitten als het zoon hoge waarde is! bedankt voor de info heb het opgeschreven we hebben ook een advocaat in handen genomen in het belang van mij vader. gewoon om te onderzoeken of hij gelijk heeft dat geeft hem ook meer rust, ze wouden niet nog een test doen. dit mocht later wel van dezelfde urine maar moest mijn vader zelf betalen als de zelfde uitslag er uit kwam. logisch wij hebben het over urine verwisseling pfffffff we houden vol!"
"hij heeft trouwens ook diabetes. hij krijgt hier metfomine voor en ook inegy misschien bruikbare info en hij kreeg ook 3 spuiten vitamine plus vitamine pilletjes en thitine ofzo iets..."