#1
Goede avond
Ik heb een vraagje, ( eerst even van informatie)
Mijn vader is 22 mei opgenomen in een verslavingshuis voor alcohol. Hij ging eerst de detox in daar kreeg hij diazepam voor een paar dagen dit werd geleidelijk afgebouwd. Ik denk dat zijn laatste gebruik was van diazepam 24 mei. Hij is nu naar een andere afdeling gegaan om zijn behandeling voor te zetten. hier mag geen diazepam gebruikt worden. wat is nu het geval vorige week is zijn urine gecontroleerd en hun hebben geconstateerd dat de waarde van diazepam verhoogd was. ik heb al gevraagd aan mijn vader of het ook de diazepam kon zijn die die heeft gehad voor de eerste paar dagen. Dit was niet het geval want eerst was zijn waarde minder hoog dan deze keer. Geloof me mijn vader is geen man die diazepam slikt zonder dat hij het voor geschreven krijgt. Ik zou ook niet weten hoe die daar moet aankomen. Hij mag wel naar buiten toe maar hij zit in een plaats waar hij niemand kent en hij is ABSOLUUT niet iemand die gaat zoeken naar diazepam echt niet. daar vertrouw ik hem 100% in. Ook is hij vrijdag naar huis gekomen voor het weekend, hij heeft hierbij geen alcohol gedronken. ( je moet blazen als je terug komt) hij moet afkicken doet hij dit niet kan hij in korte tijd overlijden. Mijn vader gaat hier 100% voor heeft geen alcohol gedronken sinds hij daar is en geen diazepam geslikt vanaf het moment dat het helemaal afgebouwd is. Toen ik hem net aan de telefoon had was hij helemaal overstuur, hij weet niet wat hem overkomt en snapt er helemaal niks van. ik heb ook een paar dingen gevraagd aan hem omdat ik dacht dat zijn urine van dit weekend is getest en dat was niet zo het was urine van vorige week toen hij nog geen 1 keer naar huis is geweest.
het is een beetje een lang en misschien moeilijk verhaal, maar wat kan er hier mis zijn gegaan? ik heb al gezegd per ongeluk verwisseling van urine ( waarop de afdeling reageerde nou dat is me nog nooit overkomen) mijn vader zei misschien dat zijn lichaam hier anders op reageert??? ook al gevraagd of iemand een pil in zijn drinken heeft kunnen doen ( leek hem sterk meneer van de afdeling) maar hoe kan het dan zo zijn dat mijn vader aan diazepam kan komen??? ( wat hij niet doet want geloof me zo is hij echt niet)
hebben mensen misschien meer verstand van diazepam??? of iets ik ben echt kapot hiervan, hij kan hierdoor naar huis gestuurd worden en dat kan hij nu echt niet gebruiken. hij heeft zo zijn best gedaan en dan gebeurd er dit??
( ongeveer) 24 mei laatste diazepam
daarna test gedaan diazepam was laag
later weer een test gedaan diazepam was weer hoog.
als je er nou vanuit gaat dat hij dit niet zelf vrijwillig of bewust heeft genomen zijn er dan nog andere verklaringen voor dat ik op bezoek ga en het ga bespreken met de leiding daar??
Groetjes
Ik heb een vraagje, ( eerst even van informatie)
Mijn vader is 22 mei opgenomen in een verslavingshuis voor alcohol. Hij ging eerst de detox in daar kreeg hij diazepam voor een paar dagen dit werd geleidelijk afgebouwd. Ik denk dat zijn laatste gebruik was van diazepam 24 mei. Hij is nu naar een andere afdeling gegaan om zijn behandeling voor te zetten. hier mag geen diazepam gebruikt worden. wat is nu het geval vorige week is zijn urine gecontroleerd en hun hebben geconstateerd dat de waarde van diazepam verhoogd was. ik heb al gevraagd aan mijn vader of het ook de diazepam kon zijn die die heeft gehad voor de eerste paar dagen. Dit was niet het geval want eerst was zijn waarde minder hoog dan deze keer. Geloof me mijn vader is geen man die diazepam slikt zonder dat hij het voor geschreven krijgt. Ik zou ook niet weten hoe die daar moet aankomen. Hij mag wel naar buiten toe maar hij zit in een plaats waar hij niemand kent en hij is ABSOLUUT niet iemand die gaat zoeken naar diazepam echt niet. daar vertrouw ik hem 100% in. Ook is hij vrijdag naar huis gekomen voor het weekend, hij heeft hierbij geen alcohol gedronken. ( je moet blazen als je terug komt) hij moet afkicken doet hij dit niet kan hij in korte tijd overlijden. Mijn vader gaat hier 100% voor heeft geen alcohol gedronken sinds hij daar is en geen diazepam geslikt vanaf het moment dat het helemaal afgebouwd is. Toen ik hem net aan de telefoon had was hij helemaal overstuur, hij weet niet wat hem overkomt en snapt er helemaal niks van. ik heb ook een paar dingen gevraagd aan hem omdat ik dacht dat zijn urine van dit weekend is getest en dat was niet zo het was urine van vorige week toen hij nog geen 1 keer naar huis is geweest.
het is een beetje een lang en misschien moeilijk verhaal, maar wat kan er hier mis zijn gegaan? ik heb al gezegd per ongeluk verwisseling van urine ( waarop de afdeling reageerde nou dat is me nog nooit overkomen) mijn vader zei misschien dat zijn lichaam hier anders op reageert??? ook al gevraagd of iemand een pil in zijn drinken heeft kunnen doen ( leek hem sterk meneer van de afdeling) maar hoe kan het dan zo zijn dat mijn vader aan diazepam kan komen??? ( wat hij niet doet want geloof me zo is hij echt niet)
hebben mensen misschien meer verstand van diazepam??? of iets ik ben echt kapot hiervan, hij kan hierdoor naar huis gestuurd worden en dat kan hij nu echt niet gebruiken. hij heeft zo zijn best gedaan en dan gebeurd er dit??
( ongeveer) 24 mei laatste diazepam
daarna test gedaan diazepam was laag
later weer een test gedaan diazepam was weer hoog.
als je er nou vanuit gaat dat hij dit niet zelf vrijwillig of bewust heeft genomen zijn er dan nog andere verklaringen voor dat ik op bezoek ga en het ga bespreken met de leiding daar??
Groetjes