Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aaha dat lucht me toch een beetje op & nog eens een vraagje komt het op je strafblad ? want ik ga binnenkort legertesten doen en ja wanneer er op je papier van goedgedrag en zeden staat mag ik het wel vergeten hoor :d"
"hallo ik ben afkomstig van belgie en was met een paar vrienden naar Maastricht gegaan ik had 4 gram bij toen wij trg in belgie waren werden we gecontrolleerd door de politie mijn vraag is wat is de mogelijke straf als je weet dat ik voor de eerste keer in aanraking kom met drugs( politie) ?"
"sorry voor de late reactie wat ik had gekocht was de lichtste weed die er was namelijk white mix en tot op de dag van vandaag heb ik nog geen brief of dergelijke ontvangen en in Belgie is het zo dat wanneer je 18 bent je ouders niet meer bertrokken worden bij je feiten ( denk ik ) het was vroeger bij mijn broer toch zo maar ik ben me gaan bevragen en ze zeiden me dat het wss niet erg ver komt omdat het mijn eerse feit pas is"