Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand ervaring, info of advies over het experimenteren met TCA's (in het bijzonder Nortrilen/Nortriptyline) in combinatie met Ketamine? Een bekende is al 12 jaar gediagnostiseerd met chronische depressie en is geintresseerd in het gebruik van ketamine als medicinale drug. Dit is echter niet mogelijk via de normale gezondheidzorg. Bovendien gebruikt deze bekende 100 mg Nortrilen. Uiteraard staat veiligheid en de geestelijke gezondheid voorop, dus ik hoor graag alles. Zelf heb ik wel ervaring met het gebruik van Ketamine als drug met recreatief doeleinde."