Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"beste SmartieAndMe, het is een anonieme enquete en we gebruiken de resultaten voor ons schoolonderzoek naar het Ritalin gebruik in Nederland. groetjes isaromy"
"hallo, wij zijn Isa en Romy van het Spinoza Lyceum 5vwo en wij maken een onderzoek voor maatschappijwetenschappen. we willen te weten komen hoeveel mensen Ritalin gebruiken en waar voor. Het duurt maar een paar min. Als je meer wilt vertellen over jou Ritalin gebruik of aan een interview wil deelnemen. Mail AUB naar [email protected] alvast bedankt voor het invullen. groetjes Isa en Romy http://enquetemaken.nu/r/1ctr1/"