Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoeveel mg waren de Bromazepams?"
"Dit zou ik toch wel eens graag willen checken. Mocht er iemand een invite over hebben, laat maar weten dan!"
"Ik vroeg me af hoe het verloopt als je naar een andere dokter gaat dan je normale huisdokter. Ik heb problemen met slapen, maar kan er thuis niet echt over praten, heb het al verteld aan mijn ouders, maar die zien het niet zitten om daarvoor naar de dokter te gaan en ze denken gewoon dat het een fase is. Ze zouden ook niet willen dat ik slaappillen krijg. Ik heb tijdens de week echt moeite met slapen, gedachten die maar niet willen stoppen, wat soms lijd tot angst/paranoia. Terwijl ik enkele maanden geleden zelfs graag mijn bed inkroop, en dan kon ik echt genieten van de laatste momenten van de dag, want de volgende dag zou het weer school zijn... Maar aan de andere kant wil ik het ook recreationeel gebruiken. Heb al valium, bromazepam, clorazepaat, lormetazepam en prazepam gedaan( waarvan clorazepaat en prazepam echt geen recreatieve waarde hebben). En ik kan er heel moeilijk aangeraken. Ik ken de middeltjes al, de recreatieve waarde is niet zo groot vind ik, wordt precies nogal overschat soms. Leuk is het zeker wel maar ik zou het eerder handig om te hebben noemen. Maar dus, ik heb niet echt zin om er met mijn huisdokter over te praten. Kan ik gewoon naar een andere dokter gaan, zonder dat mijn huisdokter er iets van weet. Ik dacht dat dit allemaal gelinkt was aan elkaar. Met medisch dossier enz? De dokter zal het ook wel raar vinden dat ik niet met mijn normale huisdokter ga praten hé? Weet iemand hoe dat allemaal werkt daar bij die dokters?"
"@anon: gebruik drugs met mate, geen probleem daar Met mijn ouders zit het dus zo dat ik er dus wel eerlijk over ben, ik heb er al over gepraat, eerlijk, en zij willen gewoon niet dat ik aan de slaapmiddelen ga. Verder zie ik het ook niet zitten om verder te gaan dan te dokter. Geen pschyiaters en AD moet ik ook zeker niet hebben. En als ik zelf naar de dokter wil gaan hoe zit het dan met al die papieren, van verzekering enz. Want naar de dokter gaan kost wel 20 euro ofzo he? Kan ik dit terug getrokken krijgen zonder dat mijn ouders dit weten, of is dit via hun verzekering. btw, ben 19. Heb totaal geen idee hoe dit werkt. Als dit vlot en makkelijk gaat ga ik wel gewoon zo nr de huisdokter zonder dat de ouders er vn weten."
"maar wat is precies je doel? je wilt benzo's krijgen zonder dat je ouders het weten?? en met name kortwerkende benzo's voor snachts om te slapen?? of welke wil je het liefst krijgen?? Klik om te vergroten... Ja, maar eerder een sterk sedatief /anxilotisch, wil niet echt in slaap 'geknockt' worre"