Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"om 5.58 in deze alinea: Damn dat was heftig om te zien man ik werd compleet ingezoomd in het beeld. Je ziet ook een stukje met dansende piramides dat is ook een trigger dat bijna in elke Disney film zit en in Hollywood films , commercials , merken , video-clips etc. En die hebben allemaal weer verband met het Illuminati , voor mensen die het niet weten.. Zoek het even op want als ik dat allemaal weer ga vertellen zijn we weer 5 dagen verder. Kort samengevat de Illuminati zijn 13 heel rijke joodse families en ze zijn allemaal een bloedlijn. je zegt dat alles ingezoomd was bij je? ik heb zelf 2 keer paddo's gedaan maar geen grote doseringen, wel met andere drugs erbij (MDMA en wiet), ik heb laatst een zakje amnesia haze gehaald in nijmegen en die had ik opgerookt in een bluntvloei (puur dus) over het algemeen blow ik best veel, wel 3/4 dikke joints per dag dus ik kan wel iets hebben.. ik rookte de blunt en ik was stoned, na een tijdje nam ik er een shotje van ik weet niet of dat bekend is bij iemand? maar vervolgens was ik niet meer stoned, ik zoomde in op allerlei dingen onbewust en ik kon het niet stoppen, ik werd zwak, moest wat eten en drinken en alles bleef heel intens, de muren leken een stuk dichterbij dan de rest van de dingen die ik zag, na een tijdje nam het af en ging alles weer goed. Nu is dat 3 weken later en ik heb het gevoel dat alles nog steeds een beetje ingezoomd is, of ja dat weet ik eigenlijk zeker, sommige patroontjes op een bankje zie ik bewegen en als ik met mijn ogen knipper zie ik het soms ook weer ingezoomd, dan knip ik daarna weer en is het meestal weg. elke keer als ik een jointje rook word dit erger maar daarna neemt het ook weer af. zou dit een paddo terugval kunnen zijn? of waarmee heb ik te maken ik zou het fijn vinden om snel een reactie van iemand te krijgen die er weet van heeft en me kan vertelle wat ik precies heb"