Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heroine (zes jaar geleden) clean sinds dan cocaine wiet (ook verleden tijd) diazepam 10mg, tss 4 Ã 6 per dag halcion 0.25mg 2 voor 't slapen gaan of soms in de dag als ik zoals NU oversresst ben alprazolam 2 mg, 4 per dag bromazepam 6mg indien nodig lorazepam 2.5 mg 4 per dag valtran 3xtss de 100 en de 150 druppels per dag"
"zazzoo zei: Vreemd hoor, ik word net heel blij en warm vanbinnen als ik codeine in heb genomen. Ok het ene opiaat is het andere niet, maar van 120mg codeine ben ik de gelukigste mens op aarde, en van tinalox/valtran ben ik nog actief ook. Echt suf worden van opiaten is me nog nooit overkomen. Klik om te vergroten... Hallo, ik heb net hetzelfde gevoel, van dafalgan codeine voel ik me goed en "even" vredig, valtran houd me in leven, ik kan het niet anders zeggen, ik sta er hier zowat gans alleen voor, en valtran neem ik 3x 100 druppels ongeveer perd dag, verder neem ik nog vanalles, ben er niet fier op, ik zoek mensen die hun verhaal willen delen ? Ingemie"